דף הבית » כמה זמן נמשך » כמה זמן נמשכת מחזור לאחר לידה?

כמה זמן נמשכת מחזור לאחר לידה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשכת מחזור לאחר לידה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו דימום לאחר לידה?

דימום לאחר לידה, הידוע גם בשם לוכיה, הוא הפרשה מהנרתיק המתרחשת לאחר הלידה. זה חלק נורמלי מהתקופה שלאחר הלידה ונמשך בדרך כלל ארבעה עד שישה שבועות. כמות הדימום יכולה להשתנות מאישה לאישה, אך לרוב הוא מתחיל בכבדות ויורד בהדרגה עם הזמן.

מה גורם לדימום לאחר לידה?

דימום לאחר לידה נגרם כתוצאה מהתכווצות הרחם חזרה לגודלו לפני ההריון. במהלך ההריון, הרחם מתרחב כדי להכיל את התינוק הגדל. לאחר לידת התינוק, הרחם מתחיל להתכווץ ולהשיל את הרירית שנבנתה במהלך ההריון. נשירה זו של הרירית היא הגורמת לדימום לאחר הלידה.

כמה זמן נמשך דימום לאחר לידה?

דימום לאחר לידה נמשך בדרך כלל ארבעה עד שישה שבועות. במהלך תקופה זו, כמות הדימום תפחת בהדרגה. גם צבע הדימום עשוי להשתנות מאדום עז לחום-ורדרד.

טיפול בדימום לאחר לידה

חשוב לנהל דימום לאחר לידה כדי להבטיח שהוא לא יתגבר. נשים צריכות ללבוש תחבושת היגיינית כדי לספוג את הדימום ועליהן להחליף אותו לעתים קרובות. כמו כן, חשוב לנוח כמה שיותר ולהימנע מפעילות מאומצת.

דעה אישית

דימום לאחר לידה יכול להיות חוויה קשה ולא נוחה עבור אמהות טריות. חשוב להיות מודעים לפרק הזמן שהוא נמשך בדרך כלל ולנקוט צעדים לניהולו. כמו כן, חשוב לזכור שדימום לאחר לידה הוא חלק נורמלי מהתקופה שלאחר הלידה ובסופו של דבר הוא יגיע לסיומו. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן