דף הבית » כמה זמן נמשך » כמה זמן נמשך מרוץ הלפיד האולימפי?

כמה זמן נמשך מרוץ הלפיד האולימפי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך מרוץ הלפיד האולימפי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ההיסטוריה של מרוץ הלפיד האולימפי

מרוץ הלפיד האולימפי הוא מסורת שראשיתה עוד מימי היוונים הקדמונים. זהו סמל לרוח האולימפית והוא נישא על ידי רצים מכל רחבי העולם. הלפיד מואר באתר של המשחקים האולימפיים העתיקים באולימפיה, יוון ולאחר מכן נישא לעיר המארחת של המשחקים האולימפיים הנוכחיים. לאחר מכן, הלפיד משמש להדלקת הקדירה האולימפית בטקס הפתיחה של המשחקים. המסורת של מרוץ הלפיד האולימפי החלה בשנת 1936 באולימפיאדת הקיץ של ברלין. הלפיד הודלק באולימפיה ולאחר מכן נשאו על ידי 3,422 רצים למרחק של 3,422 קילומטרים לברלין. מאז, הלפיד נישא לעיר המארחת של כל משחקים אולימפיים.

כמה זמן נמשך מרוץ הלפיד האולימפי?

משך מרוץ הלפיד האולימפי משתנה בהתאם לעיר המארחת של המשחקים האולימפיים. בדרך כלל, הלפיד נישא לתקופה של כחודשיים. ממסר הלפיד הארוך ביותר היה בשנת 1996, כאשר הלפיד נישא במשך 84 ימים ועבר מרחק של 24,900 קילומטרים. ממסר הלפיד הקצר ביותר היה בשנת 2000, כאשר הלפיד נישא במשך 16 ימים בלבד ועבר מרחק של 13,500 קילומטרים.

מהי המטרה של מרוץ הלפיד האולימפי?

מטרת מרוץ הלפיד האולימפי היא להביא את הרוח האולימפית לעיר המארחת של המשחקים האולימפיים. הלפיד הוא סמל לשלום, אחדות וידידות. זוהי תזכורת לאידיאלים האולימפיים של מצוינות, כבוד וידידות.

מהו המסלול של מרוץ הלפיד האולימפי?

המסלול של מרוץ הלפיד האולימפי משתנה בהתאם לעיר המארחת של המשחקים האולימפיים. בדרך כלל, הלפיד מובל דרך ערים ועיירות מרכזיות במדינה המארחת. הלפיד מובל גם דרך מדינות אחרות שהן חלק מהתנועה האולימפית.

השוואה מהירה

שָׁנָה אורך ממסר לפיד מרחק מכוסה
1996 84 ימים 24,900 ק"מ
2000 16 ימים 13,500 ק"מ

מרוץ הלפיד האולימפי הוא מסורת שעברה מהיוונים הקדמונים. זהו סמל לרוח האולימפית והוא נישא על ידי רצים מכל רחבי העולם. אורך ממסר הלפיד משתנה בהתאם לעיר המארחת של המשחקים האולימפיים, אך בדרך כלל הוא מועבר לתקופה של כחודשיים. מטרת מרוץ הלפיד האולימפי היא להביא את הרוח האולימפית לעיר המארחת של המשחקים האולימפיים. הלפיד הוא סמל לשלום, אחדות וידידות. למידע נוסף על מרוץ הלפיד האולימפי, תוכל לצפות בסרטונים ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן