דף הבית » כמה זמן נמשך » כמה זמן נמשך כאב גרון?

כמה זמן נמשך כאב גרון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך כאב גרון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה כאב גרון?

כאב גרון הוא מצב שכיח הנגרם בדרך כלל על ידי זיהום ויראלי או חיידקי. זה יכול להיות מאוד לא נוח ויכול לגרום לכאב וקושי בבליעה. התסמין השכיח ביותר של כאב גרון הוא תחושת גירוד או צריבה בגרון. תסמינים אחרים עשויים לכלול חום, בלוטות לימפה נפוחות ושיעול.

כמה זמן נמשך כאב גרון?

משך כאב הגרון יכול להשתנות בהתאם לגורם. בדרך כלל, כאב גרון שנגרם על ידי וירוס יימשך בין שלושה לארבעה עשר ימים. אם דלקת הגרון נגרמת על ידי זיהום חיידקי, היא עלולה להימשך זמן רב יותר ועלולה לדרוש אנטיביוטיקה לטיפול בה.

טיפול בכאב גרון

הדרך הטובה ביותר לטפל בכאב גרון היא לנוח הרבה ולשתות הרבה נוזלים. תרופות ללא מרשם כגון איבופרופן או פרצטמול יכולות לעזור להפחית כאב וחום. גרגור עם מי מלח חמים יכול גם לעזור להפחית כאב ונפיחות.

מתי לפנות לרופא

אם כאב הגרון שלך נמשך יותר משבועיים, או אם אתה מתקשה לנשום או לבלוע, חשוב לפנות לרופא. חשוב גם לראות רופא אם יש לך חום גבוה מ-101 מעלות פרנהייט, או אם יש לך פריחה או כתמים לבנים בגרון.

מניעת כאב גרון

הדרך הטובה ביותר למנוע כאב גרון היא לתרגל היגיינה טובה. שטפו את הידיים לעיתים קרובות במים וסבון, והימנעו מלגעת בפנים. הימנע ממגע קרוב עם אנשים חולים, והתרחק מקהל גדול. אם אתה חולה, כסה את הפה והאף שלך כשאתה משתעל או מתעטש. כאבי גרון יכולים להיות מאוד לא נוחים, אבל עם טיפול ומניעה מתאימים, ניתן לטפל בהם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן