דף הבית » כמה זמן מחזיק » תפוחים רעים: כמה זמן הם מחזיקים מעמד?

תפוחים רעים: כמה זמן הם מחזיקים מעמד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תפוחים רעים: כמה זמן הם מחזיקים מעמד?

תפוחים רעים: כמה זמן הם מחזיקים מעמד?

תפוחים רעים הם בעיה נפוצה במטבח. הם יכולים להיות חמוצים, עובשים, או סתם רקובים. אבל כמה זמן תפוחים רעים מחזיקים מעמד? ואיך אפשר לדעת אם תפוח רע? המשך לקרוא כדי לגלות.

כמה זמן מחזיקים תפוחים רעים?

תפוחים רעים יכולים להחזיק מעמד בין כמה ימים לכמה שבועות, תלוי בתנאים. אם התפוח מאוחסן במקום קריר ויבש, הוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים. עם זאת, אם התפוח מאוחסן בסביבה חמה ולחה, הוא יכול להתקלקל הרבה יותר מהר.

איך לדעת אם אפל גרועה

יש כמה דרכים לדעת אם תפוח רע. הראשון הוא להסתכל על העור. אם העור דהוי או בעל כתמים חומים, סביר להניח שהתפוח רע. השני הוא להריח את התפוח. אם יש לו ריח חמוץ או מעופש, סביר להניח שהוא רע. השלישי הוא להרגיש את התפוח. אם הוא רך או עיסתי, סביר להניח שהוא רע.

כיצד למנוע תפוחים רעים

הדרך הטובה ביותר למנוע תפוחים רעים היא לאחסן אותם במקום קריר ויבש. אין לאחסן תפוחים במקרר, כי זה יכול לגרום להם להתקלקל מהר יותר. יש לאחסן תפוחים גם הרחק מפירות וירקות אחרים, מכיוון שהם יכולים לגרום לתפוחים להתקלקל מהר יותר.

השוואה מהירה

מַצָב חיי מדף
מקום קריר ויבש עד שבועיים
סביבה חמה ולחה מתקלקל מהר יותר

תפוחים רעים יכולים להוות מטרד במטבח, אך בעזרת אחסון וזיהוי נאותים ניתן להימנע מהם. יש לאחסן תפוחים במקום קריר ויבש ולבדוק באופן קבוע לאיתור סימני קלקול. אם התפוח נמצא רע, יש לזרוק אותו מיד. בעזרת הטיפים האלה תוכלו לשמור על התפוחים שלכם טריים וטעימים למשך זמן רב יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן