דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן נמשכת הקורונה על משטחים?

כמה זמן נמשכת הקורונה על משטחים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשכת הקורונה על משטחים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו נגיף הקורונה?

נגיף הקורונה הוא וירוס שמתפשט ברחבי העולם מתחילת 2020. מדובר בנגיף מדבק שעלול לגרום למחלות נשימתיות קשות, כולל דלקת ריאות, ואף להוביל למוות. היא מתפשטת באמצעות מגע עם אדם נגוע, באמצעות מגע עם משטחים שזוהמו בנגיף ודרך האוויר.

כמה זמן נגיף הקורונה נמשך על משטחים?

נגיף הקורונה יכול לשרוד על משטחים עד תשעה ימים. חשוב לציין שהנגיף יכול לשרוד זמן רב יותר על משטחים מסוימים מאחרים. לדוגמה, הנגיף יכול לשרוד עד ארבעה ימים על משטחי פלסטיק ופלדת אל חלד, ועד יומיים על קרטון.

כיצד להגן על עצמך מפני נגיף הקורונה על משטחים

הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך מפני נגיף הקורונה על משטחים היא לתרגל היגיינה טובה. זה כולל שטיפת ידיים לעתים קרובות במים וסבון למשך 20 שניות לפחות, הימנעות ממגע בפנים וניקוי וחיטוי משטחים שנוגעים בהם לעתים קרובות. חשוב גם להימנע מלגעת בעיניים, באף ובפה עם ידיים לא רחוצות. בנוסף, עליך להימנע ממגע קרוב עם אנשים חולים ולהישאר בבית אם אתה מרגיש לא טוב.

כיצד לנקות ולחטא משטחים

בעת ניקוי וחיטוי משטחים, חשוב להשתמש במוצרים הנכונים. עליך להשתמש במוצר ניקוי ביתי המאושר על ידי הסוכנות להגנת הסביבה (EPA) ומסומן כיעיל נגד נגיף הקורונה. בעת הניקוי, עליך להשתמש במטלית או במגבת נייר כדי לנגב משטחים ולאחר מכן להשתמש בחומר חיטוי כדי להרוג את כל החיידקים שנותרו. כדאי גם ללבוש כפפות בעת ניקוי וחיטוי משטחים.

סיכום

נגיף הקורונה יכול לשרוד על משטחים עד תשעה ימים, לכן חשוב להקפיד על היגיינה ולנקות ולחטא משטחים שנוגעים בהם לעיתים קרובות. עליך להשתמש בתכשיר ניקוי ביתי המאושר על ידי ה-EPA ומסומן כיעיל נגד נגיף הקורונה. למידע נוסף, צפה בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן