דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן נמשך וירוס הקורונה על משטחים?

כמה זמן נמשך וירוס הקורונה על משטחים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך וירוס הקורונה על משטחים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו נגיף הקורונה?

נגיף הקורונה הוא וירוס הגורם למחלה בדרכי הנשימה המכונה COVID-19. זה מאוד מדבק ויכול להתפשט במהירות מאדם לאדם. מאמינים שמקורו בווהאן, סין בסוף 2019 ומאז התפשט למדינות רבות ברחבי העולם. הנגיף מתפשט באמצעות מגע עם אדם נגוע, באמצעות מגע עם משטחים מזוהמים, ודרך האוויר כאשר אדם נגוע משתעל או מתעטש.

כמה זמן נגיף הקורונה נמשך על משטחים?

נגיף הקורונה יכול לשרוד על משטחים עד מספר ימים. מחקרים הראו שהנגיף יכול לשרוד על משטחי פלסטיק ופלדת אל חלד עד שלושה ימים, ועל קרטון עד 24 שעות. הנגיף יכול לשרוד גם על משטחי נחושת עד ארבע שעות. משך הזמן שהנגיף יכול לשרוד על משטח תלוי במספר גורמים, כולל סוג המשטח, הטמפרטורה והלחות של הסביבה וכמות הנגיף הקיים על פני השטח.

כיצד להגן על עצמך מפני נגיף הקורונה על משטחים

הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך מפני נגיף הקורונה על משטחים היא לתרגל היגיינה טובה. זה כולל שטיפת ידיים לעיתים קרובות במים וסבון למשך 20 שניות לפחות, הימנעות ממגע בפנים וניקוי וחיטוי משטחים שנוגעים בהם לעיתים קרובות. בעת ניקוי וחיטוי משטחים, חשוב להשתמש בחומר חיטוי יעיל נגד נגיף הקורונה. . המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ להשתמש במוצר המכיל לפחות 70% אלכוהול.

טיפים לניקוי וחיטוי משטחים

הנה כמה טיפים לניקוי וחיטוי משטחים שיעזרו להגן על עצמך מפני נגיף הקורונה:

  • ללבוש כפפות חד פעמיות בעת ניקוי וחיטוי משטחים.
  • נקו את המשטחים במים וסבון לפני החיטוי.
  • השתמש בחומר חיטוי יעיל נגד נגיף הקורונה.
  • פעל בהתאם להוראות על תווית המוצר לשימוש נכון.
  • אפשר למשטח להישאר רטוב למשך הזמן המצוין על תווית המוצר.
  • אין לערבב אקונומיקה ביתית עם מוצרי ניקוי אחרים.
  • יש לשטוף את המשטחים במים נקיים לאחר החיטוי.
  • השלך כפפות חד פעמיות לאחר השימוש.

סיכום

נגיף הקורונה יכול לשרוד על משטחים עד מספר ימים. הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך מפני הנגיף על משטחים היא לתרגל היגיינה טובה, כולל שטיפת ידיים לעתים קרובות במים וסבון למשך 20 שניות לפחות, הימנעות מלגעת בפנים שלך וניקוי וחיטוי משטחים שנוגעים בהם לעתים קרובות. בעת ניקוי וחיטוי משטחים, חשוב להשתמש בחומר חיטוי יעיל נגד נגיף הקורונה ולפעול לפי ההוראות בתווית המוצר לשימוש נכון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן