דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן נמשך שיזוף עצמי?

כמה זמן נמשך שיזוף עצמי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך שיזוף עצמי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה שיזוף עצמי?

שיזוף עצמי הוא מוצר המשמש להעניק לעור מראה שזוף ללא צורך בחשיפה לשמש. זהו מוצר מקומי הנמרח על העור ומכיל כימיקל הנקרא דיהידרוקסיאצטון (DHA). כימיקל זה מגיב עם החלבונים בעור כדי ליצור צבע כהה יותר. שיזוף עצמי זמין בתחליבים, קרמים, תרסיסים ומוסים.

כמה זמן נמשך שיזוף עצמי?

משך הזמן שהשיזוף העצמי נמשך תלוי בסוג המוצר המשמש ובאופן היישום שלו. בדרך כלל, שיזוף עצמי יימשך כחמישה עד שבעה ימים. עם זאת, אם התכשיר נמרח כהלכה והעור נרטב היטב, זה יכול להחזיק עד שבועיים.

איך לגרום לשיזוף עצמי להימשך זמן רב יותר

ישנם מספר צעדים שניתן לנקוט כדי לגרום לשיזוף עצמי להחזיק מעמד זמן רב יותר. ראשית, חשוב לבצע פילינג לעור לפני מריחת המוצר. זה יעזור להסיר תאי עור מתים שעלולים למנוע מהשיזוף להיצמד לעור. שנית, חשוב להעניק לחות לעור לפני ואחרי מריחת המוצר. זה יעזור לשמור על לחות העור ולמנוע מהשיזוף לדהות מהר מדי. לבסוף, חשוב להימנע מפעילויות שעלולות לגרום לדהיית השיזוף, כגון שחייה או הזעה.

טיפים למריחת שיזוף עצמי

בעת מריחת שיזוף עצמי, חשוב להשתמש במוצר המיועד במיוחד לפנים או לגוף. כמו כן, חשוב למרוח את המוצר בצורה אחידה ובשכבות דקות. עדיף להתחיל בכפות הרגליים ולעבוד את הגוף בתנועות סיבוביות. חשוב גם לשטוף ידיים לאחר המריחה כדי למנוע הכתמה.

סיכום

שיזוף עצמי יכול להיות דרך מצוינת לקבל מראה שמש ללא צורך בחשיפה לשמש. עם זאת, חשוב להשתמש נכון במוצר על מנת שיחזיק מעמד זמן רב יותר. על ידי פילינג העור, לחות והימנעות מפעילויות שעלולות לגרום לשיזוף לדהות, ניתן לגרום לשיזוף עצמי להחזיק מעמד עד שבועיים. לטיפים נוספים כיצד ליישם שיזוף עצמי, בדוק את הסרטון הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן