דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן נמשך לאבנה?

כמה זמן נמשך לאבנה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך לאבנה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה לאבנה?

לאבנה היא סוג של גבינה העשויה מיוגורט מסונן. זוהי מנה מזרח תיכונית פופולרית המוגשת לרוב כמתאבן או כתוספת. טעמו קרמי וחריף ובעל מרקם סמיך ונמרח. לאבנה מוגשת לרוב עם שמן זית, עשבי תיבול ותבלינים. ניתן להשתמש בו גם כמטבל או ממרח לכריכים ולעטפים.

כמה זמן נמשך לאבנה?

Labne יכול להחזיק מעמד עד שבועיים כאשר מאוחסנים כראוי במקרר. יש לאחסן אותו בכלי אטום ולהרחיק מאור שמש ישיר. יש לסמן את המיכל עם התאריך שבו הוא נוצר כדי שתוכל לעקוב אחרי כמה זמן הוא היה במקרר.

איך לאחסן את לאבנה

יש לאחסן את לאבנה בכלי אטום במקרר. אסור להשאיר אותו בחוץ בטמפרטורת החדר יותר משעתיים. אם אתם מתכננים לשמור אותו יותר משבועיים, יש להקפיא אותו. כדי להקפיא את לאבנה, הניחו אותו בכלי אטום והקפיאו עד שלושה חודשים.

טיפים לאחסון Labne

– לאבנה יש לאחסן בכלי אטום במקרר. – סמן את המיכל בתאריך שבו הוא נוצר כדי שתוכל לעקוב אחרי כמה זמן הוא היה במקרר. – אין להשאיר את לאבנה בחוץ בטמפרטורת החדר למשך יותר משעתיים. – אם אתם מתכננים לשמור אותו יותר משבועיים, יש להקפיא אותו. – להקפאת לאבנה מניחים בכלי אטום ומקפיאים עד שלושה חודשים.

שימושים עבור Labne

לאבנה היא גבינה רב-תכליתית שניתן להשתמש בה במגוון מנות. ניתן להשתמש בו כמטבל או ממרח לכריכים ולעטיפות. זה יכול לשמש גם כתוספת לסלטים, פיצות ופסטות. ניתן להשתמש בלאבנה גם במתכוני אפייה כמו עוגות ומאפינס.

דעה אישית

אני אוהב את לאבנה! זוהי דרך מצוינת להוסיף טעם קרמי וחריף למנות. זו גם דרך מצוינת להוסיף קצת חלבון נוסף לתזונה שלך. אני אוהב להכין עטיפות לאבנה עם ירקות טריים ועשבי תיבול. זו ארוחה טעימה ובריאה שקל להכין. אני גם אוהב להשתמש ב-labne כמטבל לצ'יפס וקרקרים. זו דרך מצוינת להוסיף קצת טעם לחטיף. לאבנה היא גבינה נהדרת שיש בהישג יד והיא מחזיקה מעמד לא מעט כשהיא מאוחסנת כראוי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן