דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק תירס סוכר?

כמה זמן מחזיק תירס סוכר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק תירס סוכר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה תירס סוכר?

תירס סוכר, המכונה גם תירס מתוק, הוא זן תירס בעל תכולת סוכר גבוהה. זהו גידול פופולרי במדינות רבות, כולל ארצות הברית, מקסיקו והודו. הוא נקצר בדרך כלל בסוף הקיץ ובתחילת הסתיו. הגרעינים מתוקים וניתן לאכול אותם טריים, משומרים או קפואים.

כמה זמן מחזיק תירס סוכר?

לתירס סוכר חיי מדף קצרים יחסית. תירס סוכר טרי שנקטף יכול להחזיק מעמד עד שבועיים באחסון במקרר. אם אתם מתכננים לשמור אותו יותר משבועיים, עדיף להקפיא אותו. תירס סוכר קפוא יכול להחזיק מעמד עד שישה חודשים.

כיצד לאחסן תירס סוכר

כדי להבטיח שתירס הסוכר שלכם יישאר טרי זמן רב ככל האפשר, חשוב לאחסן אותו כראוי. תירס סוכר טרי שנקטף יש לאחסן במקרר בכלי אטום. אם אתם מתכננים להקפיא אותו, יש להלבין אותו תחילה ולאחר מכן לשים בכלי אטום או שקית מקפיא.

טיפים לאחסון תירס סוכר

  • שומרים תירס סוכר בכלי אטום במקרר.
  • אם אתם מתכננים להקפיא אותו, הלבינו אותו תחילה.
  • מקפיאים תירס סוכר בכלי אטום או בשקית מקפיא.
  • סמן את המיכל או השקית בתאריך שבו הוקפאו.
  • השתמש בתירס סוכר קפוא תוך שישה חודשים.

באחסון נכון, תירס סוכר יכול להחזיק עד שבועיים במקרר ועד שישה חודשים במקפיא. חשוב לסמן את המיכל או השקית בתאריך שבו הוקפאו כדי שתדעו מתי הגיע הזמן להשתמש בו.

שימושים לתירס סוכר

תירס סוכר הוא גידול רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מאכלים. אפשר לאכול טרי, משומר או קפוא. ניתן להשתמש בו בסלטים, מרקים, תבשילים, תבשילים ואפילו קינוחים. זה יכול לשמש גם להכנת לחם תירס, מאפינס ומוצרי מאפה אחרים.

היתרונות התזונתיים של תירס סוכר

תירס סוכר הוא מקור טוב לויטמינים, מינרלים וסיבים. הוא עשיר בויטמין A, ויטמין C ופולאט. זה גם מקור טוב למגנזיום, זרחן ואשלגן. הוא דל בקלוריות ובשומן, מה שהופך אותו לתוספת בריאה לכל דיאטה.

איפה אפשר לקנות תירס סוכר

תירס סוכר זמין באופן נרחב בחנויות מכולת ובשווקי איכרים. זה בדרך כלל בעונה מסוף הקיץ ועד תחילת הסתיו. אתה יכול גם למצוא אותו משומר או קפוא בחנויות מכולת רבות.

סיכום

תירס סוכר הוא גידול פופולרי במדינות רבות. יש לו חיי מדף קצרים יחסית, ולכן חשוב לאחסן אותו כראוי. תירס סוכר טרי שנקטף יכול להחזיק עד שבועיים במקרר ועד שישה חודשים במקפיא. זהו יבול רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מאכלים. זה גם מקור טוב לויטמינים, מינרלים וסיבים. תירס סוכר ניתן למצוא בחנויות מכולת ובשווקי איכרים במהלך סוף הקיץ ותחילת הסתיו. למידע נוסף על תירס סוכר, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן