דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק שום קלוף?

כמה זמן מחזיק שום קלוף?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק שום קלוף?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו שום קלוף?

שום קלוף הוא סוג של שום שהוסר את עורו. הוא משמש לעתים קרובות במתכונים הדורשים מרקם עדין יותר ממה שזמין עם שיני שום שלמות. שום קלוף ניתן לרכוש מקולף מראש או לקלף בעצמך. זהו מרכיב פופולרי במנות רבות, ממרקים ותבשילים ועד לרטבים ומרינדות.

כמה זמן מחזיק שום קלוף?

חיי המדף של שום קלוף תלויים באופן האחסון שלו. אם מאוחסנים כראוי, שום קלוף יכול להחזיק עד שבועיים במקרר. אם מאוחסנים במקפיא, שום קלוף יכול להחזיק מעמד עד שישה חודשים.

אחסון שום קלוף במקרר

לאחסון שום קלוף במקרר, יש להכניסו לכלי אטום או בשקית ניילון אטומה. יש להרחיק את השום ממזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב. כמו כן יש להרחיק את השום מאור שמש ישיר ומחום.

אחסון שום קלוף במקפיא

לאחסון שום קלוף במקפיא, יש להניח אותו בכלי אטום או בשקית ניילון אטומה. יש להרחיק את השום ממזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב. כמו כן יש להרחיק את השום מאור שמש ישיר ומחום. בהקפאת שום קלוף, חשוב לשים לב שהשום יאבד מעט מהטעם והמרקם שלו. כדי למנוע זאת, עדיף להלבין את השום לפני ההקפאה. הלבנה היא תהליך שבו השום מבושל לזמן קצר במים ולאחר מכן מקורר במהירות באמבט קרח. זה עוזר לשמר את הטעם והמרקם של השום.

שימוש בשום קלוף

כשמשתמשים בשום קלוף, חשוב לשים לב שהוא לא יחזיק מעמד כמו שיני שום שלמות. יש להשתמש בשום קלוף תוך שבועיים מהרכישה או תוך שישה חודשים מההקפאה. כאשר משתמשים בשום קלוף, חשוב לשים לב שלא יהיה לו אותו טעם ומרקם כמו שיני שום שלמות. לשום קלוף יהיה טעם עדין יותר ומרקם רך יותר.

איך לדעת אם שום קלוף התקלקל

הדרך הטובה ביותר לדעת אם השום הקלוף התקלקל היא לחפש סימנים של עובש או שינוי צבע. אם יש בשום סימני עובש או שינוי צבע, יש לזרוק אותו. יש לזרוק שום קלוף גם אם יש לו ריח לא נעים או אם הוא נהיה ררי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן