דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה קרם קוקוס?

קרם קוקוס הוא נוזל סמיך וקרמי העשוי מבשר לבן של אגוזי קוקוס בוגרים. זהו מרכיב פופולרי במתכונים רבים, כולל קארי, מרקים וקינוחים. קרם קוקוס משמש גם כחלופה נטולת חלב לשמנת במנות רבות.

כמה זמן מחזיק קרם קוקוס?

לקרם קוקוס חיי מדף קצרים יחסית. קופסאות שימורים לא נפתחות של קרם קוקוס מחזיקות בדרך כלל עד שנתיים, בעוד קופסאות שימורים שנפתחו יכולות להחזיק עד שישה חודשים. חשוב לאחסן נכון את קרם הקוקוס כדי להבטיח שהוא יישאר טרי כמה שיותר זמן.

אחסון קרם קוקוס

קרם קוקוס צריך להיות מאוחסן במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. כמו כן, יש להרחיק אותו ממקורות חום, כגון תנורים וכיריים. לאחר הפתיחה יש להעביר את קרם הקוקוס לכלי אטום ולשמור במקרר.

קרם קוקוס מקפיא

קרם קוקוס ניתן גם להקפיא לאחסון ארוך יותר. להקפאת קרם קוקוס מעבירים לכלי אטום ומכניסים למקפיא. קרם קוקוס קפוא יחזיק מעמד עד שישה חודשים. כשמוכן לשימוש, מפשירים את קרם הקוקוס במקרר למשך הלילה.

שימוש בקרם קוקוס

ניתן להשתמש בקרם קוקוס במגוון מתכונים. הוא משמש לעתים קרובות כחלופה נטולת חלב לשמנת במרקים, קארי וקינוחים. קרם קוקוס יכול לשמש גם להכנת חלב קוקוס, שהוא חלופה פופולרית ללא חלב לחלב פרה. להכנת חלב קוקוס, פשוט מערבבים חלק אחד של קרם קוקוס עם שני חלקים מים.

סיכום

קרם קוקוס הוא מרכיב פופולרי במתכונים רבים, אך יש לו חיי מדף קצרים יחסית. קופסאות שימורים לא נפתחות של קרם קוקוס מחזיקות בדרך כלל עד שנתיים, בעוד קופסאות שימורים שנפתחו יכולות להחזיק עד שישה חודשים. קרם קוקוס ניתן גם להקפיא לאחסון ארוך יותר. למידע נוסף על שימוש בקרם קוקוס במתכונים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן