דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן מחזיק קרם הגנה?

כמה זמן מחזיק קרם הגנה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק קרם הגנה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו קרם הגנה?

קרם הגנה הוא קרם, תרסיס, ג'ל או מוצר מקומי אחר שסופג או מחזיר חלק מקרינת השמש האולטרה סגולה (UV) ובכך מסייע בהגנה מפני כוויות שמש. קרם הגנה משמש בדרך כלל למניעת נזקי עור מקרינת UV, הקשורה לסרטן העור, הזדקנות מוקדמת של העור ומחלות עור אחרות. קרם הגנה זמין בצורות רבות, כולל קרמים, קרמים, ג'לים ותרסיסים.

כמה זמן מחזיק קרם הגנה?

משך הזמן שמסנן קרינה מחזיק תלוי בכמה גורמים, לרבות סוג קרם ההגנה, כמות המריחה והסביבה. בדרך כלל, קרם הגנה צריך להחזיק עד שעתיים כאשר הוא נחשף לאור שמש ישיר. עם זאת, אם אתה מזיע או שוחה, עליך למרוח מחדש קרם הגנה כל 40 עד 80 דקות.

סוגי קרם הגנה

סוג קרם ההגנה שבו אתה משתמש יכול להשפיע על משך הזמן שהוא נמשך. מסנני קרינה זמינים בשתי צורות: כימית ופיזיקלית. מסנני קרינה כימיים מכילים מרכיבים שסופגים קרינת UV, בעוד שמסנני קרינה פיזיים מכילים מרכיבים המשקפים קרינת UV. מסנני קרינה כימיים מחזיקים בדרך כלל זמן רב יותר מאשר מסנני קרינה פיזיים, מכיוון שהם עמידים יותר למים וזיעה.

כמות מריחת קרם ההגנה

כמות קרם ההגנה המורחת יכולה גם להשפיע על משך הזמן. ככלל, מומלץ למרוח כמות נדיבה של קרם הגנה על כל העור החשוף. זה אומר למרוח כפית של קרם הגנה על הפנים והצוואר, וכוס שוט מלא בקרם הגנה על הגוף. אם לא תמרחי מספיק קרם הגנה, זה לא יחזיק כל כך הרבה זמן.

סביבה

הסביבה יכולה גם להשפיע על משך זמן קרם ההגנה. קרם הגנה נוטה יותר להחזיק מעמד זמן רב יותר בסביבות יבשות וקרירות מאשר בסביבות חמות ולחות. בנוסף, סביר יותר שקרם הגנה יימשך זמן רב יותר כאשר אינך מזיע או שוחה.

כיצד להבטיח שמקדם הגנה יעיל

כדי להבטיח שקרם ההגנה שלך יעיל, חשוב למרוח אותו כראוי ולמרוח אותו מחדש לפי הצורך. הנה כמה טיפים להבטחת קרם ההגנה שלך יעיל:

  • מרחו קרם הגנה 15 עד 30 דקות לפני היציאה החוצה.
  • מרחו כמות נדיבה של קרם הגנה על כל העור החשוף.
  • יש למרוח שוב קרם הגנה כל 40 עד 80 דקות בעת הזעה או שחייה.
  • לבשו ביגוד מגן, כגון כובע ומשקפי שמש.
  • הימנע מאור שמש ישיר בשעות השיא (10:00 עד 16:00).

כמו כן, חשוב להשתמש בקרם הגנה המתאים לסוג העור שלך. מסנני קרינה זמינים ברמות SPF שונות, המעידות על רמת ההגנה שהם מספקים. באופן כללי, מומלץ להשתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות.

סיכום

קרם הגנה הוא כלי חשוב להגנה על העור שלך מקרינת ה-UV המזיקה של השמש. משך הזמן שמסנן קרינה מחזיק תלוי בכמה גורמים, לרבות סוג קרם ההגנה, כמות המריחה והסביבה. כדי להבטיח שקרם ההגנה שלך יעיל, חשוב למרוח אותו כראוי ולמרוח אותו מחדש לפי הצורך. בנוסף, חשוב להשתמש בקרם הגנה המתאים לסוג העור שלך. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן