דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן אוכל מחזיק בחוץ?

כמה זמן אוכל מחזיק בחוץ?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אוכל מחזיק בחוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהם חיי המדף של מזון בחוץ?

כשמדובר בבטיחות מזון, חיי המדף של מזון בחוץ הם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. מזון שנותר בחוץ עלול להפוך במהירות לא בטוח לאכילה, וחשוב לדעת כמה זמן אוכל יכול להחזיק מעמד בחוץ לפני שהוא הופך לסכנה בריאותית. במאמר זה, נדון בחיי המדף של מזון בחוץ וכיצד לשמור אותו בטוח לצריכה.

כמה זמן אוכל מחזיק בחוץ?

חיי המדף של המזון בחוץ תלויים בסוג המזון ובטמפרטורה בחוץ. בדרך כלל, אוכל יכול להחזיק מעמד עד שעתיים בחוץ בטמפרטורות של עד 90 מעלות צלזיוס. בטמפרטורות מעל 90 מעלות צלזיוס, אסור להשאיר מזון בחוץ יותר משעה אחת. מזונות מתכלים יותר, כגון מוצרי חלב, ביצים ובשרים מבושל, אין להשאיר בחוץ יותר משעה אחת, ללא קשר ל טֶמפֶּרָטוּרָה.

איך לשמור על מזון בטוח בחוץ

כדי לשמור על בטיחות המזון בחוץ, חשוב לעקוב אחר העצות הבאות:

שמור על מזון חם וקרים על מזון קר

מזון חם צריך להישמר בטמפרטורה של 140 מעלות פרנהייט ומעלה, ומזון קר צריך להישמר בטמפרטורה של 40 מעלות פרנהייט ומטה. ניתן לעשות זאת באמצעות מיכלים מבודדים או מצננים.

הימנע מזיהום צולב

זיהום צולב מתרחש כאשר חיידקים ממזון אחד מועברים למזון אחר. כדי למנוע זיהום צולב, השתמשו בקרש חיתוך וכלים נפרדים עבור בשר נא ומזון מבושל.

השתמש במדחום מזון

ניתן להשתמש במדחום למזון כדי לבדוק את טמפרטורת המזון כדי לוודא שהוא בטוח לאכילה.

לזרוק מזון לאחר שעתיים

יש לזרוק מזון שנשאר בחוץ יותר משעתיים.

סיכום

חיי המדף של המזון בחוץ תלויים בסוג המזון ובטמפרטורה בחוץ. כדי לשמור על בטיחות המזון בחוץ, חשוב לשמור על מזון חם וקר על מזון קר, להימנע מזיהום צולב, להשתמש במדחום מזון ולהשליך מזון לאחר שעתיים. למידע נוסף על בטיחות מזון, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן