דף הבית » כמה זמן מחזיק » כמה זמן אבטיח מחזיק בחוץ?

כמה זמן אבטיח מחזיק בחוץ?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אבטיח מחזיק בחוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהם חיי המדף של אבטיח?

אבטיחים הם אהובים בקיץ, אבל כמה זמן אפשר לאחסן אותם בחוץ לפני שהם מתקלקלים? התשובה תלויה בטמפרטורה ובלחות הסביבה. בדרך כלל, אבטיח יכול להחזיק מעמד עד שבוע בחוץ, אבל הוא יתחיל להתקלקל לאחר מכן. אבטיחים הם סוג של מלון שגדל על גפנים. בדרך כלל הם עגולים או סגלגלים ובעלי קליפה קשה וירוקה. בפנים, הבשר הוא בדרך כלל ורוד, אדום או צהוב ומלא בזרעים קטנים ושחורים. אבטיחים הם מקור מצוין לויטמינים A ו-C, כמו גם אשלגן ומגנזיום.

איך לאחסן אבטיחים

אם אתה רוצה להאריך את חיי המדף של האבטיח שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, אחסן את האבטיח במקום קריר ויבש. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון אבטיחים היא בין 50 ל-55 מעלות פרנהייט. שנית, הרחק את האבטיח מאור שמש ישיר. אור השמש יכול לגרום לאבטיח להתקלקל מהר יותר. שלישית, הרחק את האבטיח מפירות וירקות אחרים. פירות וירקות משחררים גז אתילן, שעלול לגרום לאבטיח להתקלקל מהר יותר. לבסוף, אחסן את האבטיח בשקית ניילון או מיכל. זה יעזור למנוע מהאבטיח להתייבש.

איך לדעת מתי אבטיח מתקלקל

אם אתה רוצה לדעת אם האבטיח שלך התקלקל, יש כמה סימנים שצריך לחפש. ראשית, בדוק את צבע הקליפה. אם הוא הפך לחום או אפור, האבטיח התקלקל. שנית, בדוק את מרקם הקליפה. אם הוא רך או עיסתי, האבטיח התקלקל. שלישית, בדוק את הריח. אם לאבטיח יש ריח חמוץ או לא, הוא התקלקל. לבסוף, בדוק את הבשר. אם הוא דהוי או בעל מרקם רירי, האבטיח התקלקל.

איך לגרום לאבטיחים להחזיק מעמד זמן רב יותר

אם אתה רוצה לגרום לאבטיח שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, אחסן את האבטיח במקרר. זה יעזור לשמור אותו טרי עד שבועיים. שנית, חתוך את האבטיח לפרוסות או קוביות. זה יעזור למנוע מהאבטיח להתייבש. שלישית, הקפיאו את האבטיח. זה יעזור לשמור אותו טרי עד שלושה חודשים. לבסוף, הקפד לאכול את האבטיח תוך מספר ימים מרגע חיתוך זה. זה יעזור למנוע ממנו להתקלקל.

סיכום

אבטיחים הם אהובים בקיץ, אבל כמה זמן אפשר לאחסן אותם בחוץ לפני שהם מתקלקלים? בדרך כלל, אבטיח יכול להחזיק מעמד עד שבוע בחוץ, אבל הוא יתחיל להתקלקל לאחר מכן. כדי שהאבטיח שלכם יחזיק מעמד זמן רב יותר, אחסנו אותו במקרר, חתכו אותו לפרוסות או קוביות, הקפיאו אותו ואכלו אותו תוך מספר ימים מרגע החיתוך. כדי ללמוד עוד על איך לאחסן אבטיחים, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן