דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן מותר לך להישאר באירופה?

כמה זמן מותר לך להישאר באירופה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מותר לך להישאר באירופה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו אזור שנגן?

אזור שנגן הוא קבוצה של 26 מדינות אירופיות שביטלו דרכונים וכל סוג אחר של ביקורת גבולות בגבולותיהן ההדדיים. המשמעות היא שברגע שנכנסת לכל אחת ממדינות שנגן, תוכל לטייל בחופשיות בתוך האזור ללא צורך להציג דרכון או כל סוג אחר של זיהוי. אזור שנגן כולל את אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, סלובניה , ספרד, שוודיה ושוויץ.

כמה זמן אפשר להישאר באירופה?

משך הזמן שתוכלו לשהות באירופה תלוי בסוג הויזה שיש לכם. אם אתה אזרח של מדינת שנגן, אתה יכול לשהות באזור שנגן עד 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום. המשמעות היא שאם אתה שוהה 90 יום, עליך לעזוב את אזור שנגן לפחות 90 יום לפני שתוכל להיכנס שוב. אם אתה אזרח של מדינה שאינה של שנגן, אתה יכול לשהות באזור שנגן עד 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום. עם זאת, ייתכן שיהיה עליך להגיש בקשה לויזה לפני שתוכל להיכנס לאזור שנגן. סוג הויזה שאתה צריך תלוי במטרת הביקור שלך.

מהן דרישות הוויזה לכל מדינה?

דרישות הויזה עבור כל מדינה באזור שנגן משתנות. ככלל, תצטרך להגיש בקשה לאשרת שנגן אם אתה אזרח של מדינה שאינה שנגן ואתה מתכוון לשהות באזור שנגן יותר מ-90 יום. אם אתה אזרח של מדינה שאינה של שנגן ואתה מתכננים לשהות באזור שנגן פחות מ-90 יום, ייתכן שיהיה עליך להגיש בקשה לויזה לשהייה קצרה. סוג הויזה שאתה צריך תלוי במטרת הביקור שלך. לדוגמה, אם אתה מבקר לצורך עסקים או תיירות, ייתכן שתצטרך להגיש בקשה לוויזת תייר.

מהן הדרישות לאשרת שנגן?

כדי להגיש בקשה לאשרת שנגן, תצטרך לספק את המסמכים הבאים:

  • דרכון או תעודת נסיעה בתוקף
  • שני תמונות עדכניות בגודל דרכון
  • הוכחת ביטוח נסיעות
  • הוכחה של מספיק כספים לכיסוי שהייתך באזור שנגן
  • הוכחת לינה
  • טופס בקשה לויזה מלא

ייתכן שיהיה עליך לספק מסמכים נוספים בהתאם למטרת הביקור שלך.

מהן הדרישות לויזה לשהייה קצרה?

כדי להגיש בקשה לויזה לשהייה קצרה, תצטרך לספק את המסמכים הבאים:

  • דרכון או תעודת נסיעה בתוקף
  • שני תמונות עדכניות בגודל דרכון
  • הוכחת ביטוח נסיעות
  • הוכחה של מספיק כספים לכיסוי שהייתך באזור שנגן
  • הוכחת לינה
  • טופס בקשה לויזה מלא
  • הוכחה למטרת ביקורך (למשל מכתב הזמנה עסקית, שובר תיירות וכו')

ייתכן שיהיה עליך לספק מסמכים נוספים בהתאם למטרת הביקור שלך.

מהם העונשים על שהייה מופרזת של ויזה?

אם תאריך את האשרה שלך, אתה עשוי להיות חשוף לקנס ו/או גירוש. גובה הקנס ומשך תקופת הגירוש תלויים במדינה בה אתה נמצא ובמשך השהייה המעודפת. במקרים מסוימים, ייתכן שתוכל להגיש בקשה להארכת הויזה שלך.

מהם היתרונות של קבלת אשרת שנגן?

קבלת אשרת שנגן מאפשרת לך לנסוע בחופשיות בתוך אזור שנגן עד 90 יום בתוך תקופה של 180 יום. המשמעות היא שאתה יכול לבקר במספר מדינות באזור שנגן ללא צורך בהגשת בקשה לויזה לכל מדינה. בנוסף, אשרת שנגן יכולה להקל על הגשת בקשה לוויזה למדינות אחרות מחוץ לאזור שנגן. מדינות רבות דורשות מהמועמדים להיות בעלי אשרת שנגן תקפה לפני שהם יכולים להגיש בקשה לויזה לאותה מדינה.

סיכום

אם אתם מתכננים לבקר באירופה, חשוב לדעת כמה זמן מותר לכם לשהות באזור שנגן ומהן דרישות הויזה לכל מדינה. ייתכן שיהיה עליך להגיש בקשה לאשרת שנגן או אשרת שהייה קצרה בהתאם למטרת הביקור שלך ומשך השהות שלך. אם תאריך את האשרה שלך, אתה עשוי להיות חשוף לקנס ו/או גירוש. קבלת אשרת שנגן יכולה להקל על הגשת בקשה לוויזה למדינות אחרות מחוץ לאזור שנגן. למידע נוסף על ויזות לאירופה, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן