דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן אפשר להישאר בהונגריה?

כמה זמן אפשר להישאר בהונגריה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן אפשר להישאר בהונגריה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן אפשר להישאר בהונגריה?

הונגריה היא מדינה יפה הממוקמת במרכז אירופה, והיא יעד פופולרי למטיילים מכל העולם. בין אם אתם מחפשים חופשה קצרה או שהות ארוכה יותר, חשוב להכיר את דרישות הוויזה וההגבלות לשהייה בהונגריה לתקופה ארוכה.

דרישות ויזה להונגריה

דרישות הויזה להונגריה תלויות במדינת המוצא של הנוסע. אזרחי האיחוד האירופי, האזור הכלכלי האירופי ושוויץ אינם צריכים ויזה כדי להיכנס להונגריה. ייתכן שאזרחים של מדינות אחרות יצטרכו לקבל ויזה לפני הכניסה להונגריה. חשוב לבדוק את דרישות הויזה של מדינת המוצא לפני הנסיעה להונגריה.

משך השהות בהונגריה

משך השהות בהונגריה תלוי בדרישות הויזה של מדינת המוצא. אזרחי האיחוד האירופי, האזור הכלכלי האירופי ושוויץ יכולים לשהות בהונגריה עד 90 יום ללא ויזה. ייתכן שאזרחי מדינות אחרות יוכלו לשהות עד 90 יום עם ויזה, אך חשוב לבדוק את דרישות הויזה של מדינת המוצא לפני הנסיעה להונגריה.

הארכת שהות בהונגריה

אם מטייל מעוניין להאריך את שהותו בהונגריה, עליו להגיש בקשה להארכה במשרד ההגירה המקומי. את הבקשה יש להגיש לפחות 15 ימים לפני תום תוקף הויזה. הארכה תינתן ל-90 יום לכל היותר.

השוואה מהירה

ארץ מוצא נדרשת ויזה? משך שהייה הרחבה זמינה?
האיחוד האירופי, EEA, שוויץ לא 90 ימים לא
מדינות אחרות כן 90 ימים כן

חשוב לציין שדרישות הוויזה וההגבלות לשהייה בהונגריה עשויות להשתנות בכל עת. חשוב לבדוק את דרישות הויזה של מדינת המוצא לפני הנסיעה להונגריה.

עובד בהונגריה

אם נוסע מעוניין לעבוד בהונגריה, עליו לקבל אישור עבודה. יש לקבל את אישור העבודה לפני הכניסה להונגריה. רישיון העבודה תקף לשנה לכל היותר ויש לחדשו מדי שנה.

מטיילים עם ילדים

אם מטייל נוסע עם ילדים, עליו לקבל ויזה עבור הילדים. יש להוציא את הויזה לפני הכניסה להונגריה. הויזה חייבת להיות בתוקף למשך השהות בהונגריה.

סיכום

הונגריה היא מדינה יפה הממוקמת במרכז אירופה, והיא יעד פופולרי למטיילים מכל העולם. חשוב להכיר את דרישות הוויזה וההגבלות לשהייה בהונגריה לתקופה ארוכה. הדרישות וההגבלות של הויזה עשויות להשתנות בכל עת ולכן חשוב לבדוק את דרישות הויזה של מדינת המוצא לפני הנסיעה להונגריה. אם נוסע מעוניין לעבוד בהונגריה, עליו לקבל אישור עבודה. אם מטייל נוסע עם ילדים, עליו לקבל ויזה עבור הילדים. למידע נוסף על דרישות ויזה והגבלות על שהייה בהונגריה, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן