דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן מותר להשאיר את סימילאק מוכן?

כמה זמן מותר להשאיר את סימילאק מוכן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מותר להשאיר את סימילאק מוכן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה סימילאק?

סימילאק הוא מותג של פורמולות לתינוקות שנועד לספק תזונה מלאה לתינוקות. זוהי פורמולה אבקתית המעורבבת עם מים ליצירת נוזל שניתן להאכיל לתינוקות. סימילאק זמין גם בצורות מוכנות להאכלה וגם באבקה.

כמה זמן אפשר להשאיר את סימילאק מוכן?

ניתן להשאיר פורמולה מוכנה להאכלה של סימילאק בטמפרטורת החדר עד שעתיים. לאחר שעתיים יש לזרוק את הפורמולה. אם הפורמולה הייתה בקירור, ניתן להשאיר אותה בחוץ בטמפרטורת החדר עד ארבע שעות. לאחר ארבע שעות, יש לזרוק את הפורמולה.

טיפים להכנת סימילאק

  • עקבו תמיד אחר ההוראות שעל האריזה להכנת סימילאק.
  • השתמש תמיד בבקבוקים ובפטמות נקיים ומעוקרים בעת הכנת סימילאק.
  • השתמש תמיד במים נקיים ומסוננים בעת הכנת סימילאק.
  • השתמש תמיד בכף המצורפת בקופסת הסימילאק כדי למדוד את האבקה.
  • זרוק תמיד כל פורמולה שנשארה בחוץ בטמפרטורת החדר במשך יותר משעתיים.

אחסון סימילאק

יש לאחסן את הסימילאק במקום קריר ויבש. הפחית צריכה להיות אטומה היטב כדי להרחיק לחות ומזהמים. אם הפחית נפתחת, יש להשתמש בה תוך חודש. לאחר פתיחת הפחית, יש לאחסן את האבקה בכלי אטום במקרר. יש להשתמש באבקה תוך חודש מהפתיחה.

ערבוב סימילאק

יש לערבב את הסימילאק עם מים בטמפרטורת החדר. יש להוסיף את האבקה למים ולערבב עד להמסה מלאה. יש לערבב את הפורמולה בבקבוק ובפטמה נקיים ומעוקרים. אין לחמם את הפורמולה במיקרוגל, שכן הדבר עלול לגרום לנקודות חמות שעלולות לשרוף את הפה של התינוק.

האכלה בסימילאק

יש להאכיל את התינוק בסימילאק בטמפרטורת החדר. יש לנער את הבקבוק לפני האכלה כדי להבטיח שהפורמולה תהיה מעורבת באופן אחיד. יש להחזיק את הבקבוק בזווית כך שהפטמה תהיה מלאה בפורמולה. יש להחזיק את התינוק במצב זקוף בזמן האכלה. יש לאפשר לתינוק לקחת הפסקות במהלך האכלה.

ניקוי בקבוקי סימילאק

יש לנקות את בקבוקי הסימילאק לאחר כל שימוש. יש לשטוף את הבקבוקים במים חמים וסבון ולשטוף היטב. יש להחליף את הפטמות לאחר כל שימוש. יש לעקר את הבקבוקים והפטמות במים רותחים במשך חמש דקות לפני כל שימוש. סימילאק היא דרך מצוינת לספק תזונה מלאה לתינוק שלך. חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה להכנה, אחסון והאכלה של סימילאק. חשוב גם להשליך כל פורמולה שנשארה בחוץ בטמפרטורת החדר במשך יותר משעתיים. למידע נוסף על סימילאק, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן