דף הבית » כמה זמן מותר » כמה זמן אפשר להישאר בגרמניה?

כמה זמן אפשר להישאר בגרמניה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן אפשר להישאר בגרמניה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן אפשר להישאר בגרמניה?

גרמניה היא יעד פופולרי למטיילים מכל העולם. בין אם אתם מחפשים לחקור את ההיסטוריה העשירה של המדינה, לטעום את המטבח הטעים שלה, או פשוט להתרשם מהמראות, בגרמניה יש משהו לכולם. אבל לפני שתוכל להתחיל לתכנן את הטיול שלך, אתה צריך לדעת כמה זמן אתה יכול להישאר במדינה. משך הזמן שאתה יכול להישאר בגרמניה תלוי בלאומיות שלך ובמטרת הביקור שלך. בדרך כלל, אזרחי האיחוד האירופי (האיחוד האירופי) והאזור הכלכלי האירופי (EEA) יכולים לשהות בגרמניה עד שלושה חודשים ללא ויזה. אזרחים שאינם תושבי האיחוד האירופי עשויים להצטרך להגיש בקשה לויזה לפני שהם יכולים להיכנס למדינה.

דרישות ויזה לאזרחים שאינם אזרחי האיחוד האירופי

אם אתה אזרח מחוץ לאיחוד האירופי, ייתכן שתצטרך להגיש בקשה לויזה לפני שתוכל להיכנס לגרמניה. סוג הויזה שאתה צריך תלוי במטרת הביקור שלך. אם אתה מתכנן לשהות בגרמניה יותר משלושה חודשים, תצטרך להגיש בקשה לאישור שהייה. אישור זה יאפשר לך לשהות במדינה עד שנה אחת. אם אתה מתכנן לעבוד בגרמניה, תצטרך להגיש בקשה לאישור עבודה. היתר זה יאפשר לך לשהות בארץ עד שנתיים.

הארכת שהותך בגרמניה

אם תרצו להישאר בגרמניה יותר מהתקופה המרבית המותרת על פי הויזה או אישור השהייה שלכם, תוכלו להגיש בקשה להארכה. ההארכה תאפשר לך לשהות בארץ עד שנתיים.

השוואה מהירה

לאום נדרשת ויזה שהות מקסימלית
האיחוד האירופי/EEA לא 3 חודשים
ללא האיחוד האירופי כן שנה אחת (רישיון שהייה) או שנתיים (אישור עבודה)

אם אתם מתכננים טיול לגרמניה, חשוב לוודא שאתם יודעים כמה זמן אתם יכולים לשהות במדינה. בהתאם ללאום שלך ולמטרת הביקור שלך, ייתכן שיהיה עליך להגיש בקשה לויזה או היתר שהייה. אם תרצה להישאר בגרמניה יותר מהתקופה המקסימלית המותרת על פי הויזה או אישור השהייה שלך, תוכל להגיש בקשה להארכה. למידע נוסף על אשרות והיתרי שהייה לגרמניה, בקר באתר האינטרנט של משרד החוץ הפדרלי הגרמני .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן