דף הבית » כמה זמן לפני » Kamagra: לפני כמה זמן?

Kamagra: לפני כמה זמן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

Kamagra: לפני כמה זמן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה קמגרה?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה (ED) אצל גברים. זוהי גרסה גנרית לתרופה הפופולרית ED ויאגרה, והיא זמינה בצורות שונות, כולל טבליות, ג'לי אוראלי וטבליות רכות. קמגרה פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, ומאפשרת לגברים להשיג ולשמור על זקפה.

היסטוריה של קמגרה

קמגרה פותחה לראשונה בהודו בסוף שנות ה-90. הוא נוצר כחלופה לויאגרה, שלא הייתה זמינה בהודו באותה תקופה. מאז, קמגרה הפכה לתרופות ED פופולריות ברחבי העולם, והיא זמינה כעת במדינות רבות.

איך קמגרה עובדת?

קמגרה פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, ומאפשרת לגברים להשיג ולשמור על זקפה. זה עושה זאת על ידי חסימת אנזים בשם PDE-5, שאחראי להפחתת זרימת הדם לפין. על ידי חסימת אנזים זה, קמגרה מאפשרת ליותר דם לזרום לפין, וכתוצאה מכך לזקפה.

תופעות לוואי של קמגרה

כמו כל התרופות, קמגרה עלולה לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות כאבי ראש, הסמקה, הפרעות עיכול וגודש באף. במקרים נדירים, קמגרה עלולה לגרום לתופעות לוואי חמורות יותר, כגון ירידה פתאומית בראייה או בשמיעה, או זקפה שנמשכת יותר מארבע שעות. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, עליך לפנות מיד לטיפול רפואי.

לפני כמה זמן נעשה שימוש לראשונה בקמגרה?

קמגרה פותחה לראשונה בהודו בסוף שנות ה-90. מאז, היא הפכה לתרופה ED פופולרית ברחבי העולם, והיא זמינה כעת במדינות רבות. ההערכה היא שקמגרה שימשה מיליוני גברים ברחבי העולם מאז הצגתה.

סיכום

קמגרה היא תרופה פופולרית המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. היא פותחה לראשונה בהודו בסוף שנות ה-90, ומאז הפכה לתרופה ED פופולרית ברחבי העולם. קמגרה פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, ומאפשרת לגברים להשיג ולשמור על זקפה. זה יכול לגרום לתופעות לוואי, לכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילתו. למידע נוסף על Kamagra, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן