דף הבית » כמה זמן לפני » וידליסטה: כמה זמן לקחת לפני?

וידליסטה: כמה זמן לקחת לפני?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

וידליסטה: כמה זמן לקחת לפני?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה וידליסטה?

Vidalista היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה (ED). זוהי צורה גנרית של תרופת ה-ED הפופולרית, סיאליס. Vidalista הוא מעכב פוספודיאסטראז-5 (PDE-5), מה שאומר שהוא פועל על ידי הגברת זרימת הדם לפין. זה עוזר לגברים להשיג ולשמור על זקפה. Vidalista זמין במגוון מינונים, הנעים בין 5 מ"ג ל-60 מ"ג.

איך וידליסטה עובדת?

Vidalista פועלת על ידי חסימת פעולתו של אנזים הנקרא פוספודיאסטראז-5 (PDE-5). אנזים זה אחראי לפירוק חומר הנקרא גואנוזין מונופוספט מחזורי (cGMP). cGMP משתחרר כאשר גבר מגורה מינית. זה עוזר להרפות את השרירים בפין ולהגביר את זרימת הדם. על ידי חסימת הפעולה של PDE-5, Vidalista עוזרת לשמור על רמות גבוהות יותר של cGMP, מה שעוזר לשמור על זקפה.

כמה זמן לוקח וידליסטה לעבוד?

משך הזמן שלוקח לוידליסטה להשפיע משתנה מאדם לאדם. בדרך כלל, לוקח וידליסטה בין 30 דקות לשעה אחת להיכנס לתוקף. עם זאת, זה עשוי להימשך עד שעתיים עבור אנשים מסוימים. חשוב לציין וידליסטה לא עובדת אם אין גירוי מיני.

כמה זמן וידליסטה נמשכת?

ההשפעות של וידליסטה יכולות להימשך עד 36 שעות. זה הרבה יותר ארוך מתרופות ED אחרות, כגון ויאגרה, הנמשכות בדרך כלל 4-6 שעות.

מהן תופעות הלוואי של וידליסטה?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של וידליסטה הן כאבי ראש, הסמקה, הפרעות עיכול, גודש באף וכאבי גב. תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות ואינן נמשכות זמן רב. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול סחרחורת, ראייה מטושטשת ושינויים בראיית הצבע.

האם וידליסטה בטוחה?

Vidalista היא בדרך כלל בטוחה עבור רוב האנשים. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת Vidalista אם יש לך מצבים רפואיים או נוטלים תרופות אחרות.

השוואה מהירה

תרופות הגיע הזמן להשפיע זמן האחרון
וידליסטה 30 דקות – שעתיים עד 36 שעות
ויאגרה 30 דקות – שעה 4-6 שעות

Vidalista היא תרופה פופולרית המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. זוהי צורה גנרית של תרופת ה-ED הפופולרית, סיאליס. Vidalista פועלת על ידי חסימת פעולתו של אנזים הנקרא פוספודיאסטראז-5 (PDE-5). זה עוזר לשמור על רמות גבוהות יותר של cGMP, מה שעוזר לשמור על זקפה. משך הזמן שלוקח לוידליסטה להשפיע משתנה מאדם לאדם, אבל זה בדרך כלל לוקח בין 30 דקות לשעה. ההשפעות של וידליסטה יכולות להימשך עד 36 שעות, וזה הרבה יותר מאשר תרופות ED אחרות. Vidalista היא בדרך כלל בטוחה עבור רוב האנשים, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילתה אם יש לך מצבים רפואיים או נוטלים תרופות אחרות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן