דף הבית » כמה זמן לפני » לפני כמה זמן יצא הטינה?

לפני כמה זמן יצא הטינה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

לפני כמה זמן יצא הטינה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה הטינה?

הטינה הוא סרט אימה משנת 2004 בבימויו של טאקאשי שימיזו. הסרט הוא גרסה מחודשת לסרטו היפני של שימיזו עצמו Ju-on: The Grudge. הסרט עוקב אחר סיפורה של אחות אמריקאית המתגוררת בטוקיו שנחשפת לקללה על טבעית מסתורית, כזו שנועלת אדם בזעם רב עוצמה לפני שתובע את חייו ומתפשטת לקורבן אחר. בסרט מככבים שרה מישל גלר, ג'ייסון בהר, KaDee Strickland וקליאה דוואל.

הפקה של The Grudge

The Grudge הופק על ידי סם ריימי, רוברט טייפרט וטקאשיג'ה איצ'יז. הוא נכתב על ידי סטיבן סוסקו והפיק על ידי Columbia Pictures. הסרט צולם בטוקיו, יפן ויצא לאקרנים בארצות הברית ב-22 באוקטובר 2004.

הצלחת הטינה

The Grudge זכה להצלחה מסחרית, והכניס למעלה מ-187 מיליון דולר ברחבי העולם. זה היה סרט האימה המרוויח ביותר של 2004 והסרט השני עם הרווחים הגבוה ביותר של השנה. הסרט התקבל גם על ידי המבקרים, ורבים שיבחו את האווירה והביצועים שלו.

מורשת הטינה

הטינה הולידה שני סרטי המשך, הטינה 2 ב-2006 ו-The Grudge 3 ב-2009. הוא גם הוליד סדרה של משחקי וידאו וסדרת טלוויזיה. הסרט הפך לקלאסיקה פולחנית ולעתים קרובות מצוטט כאחד מסרטי האימה הטובים ביותר של שנות ה-2000.

סיכום

הטינה הוא סרט אימה קלאסי שיצא לאקרנים בשנת 2004. הוא זכה להצלחה מסחרית והפך לקלאסיקה קאלט. הסרט הוליד שני סרטי המשך, משחקי וידאו וסדרת טלוויזיה. אם אתם חובבי סרטי אימה, The Grudge בהחלט שווה בדיקה. למידע נוסף על הסרט, תוכל לצפות בטריילר ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן