דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני שמור את התאריך?

כמה זמן לפני שמור את התאריך?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני שמור את התאריך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו כרטיס Save the Date?

כרטיס save the date הוא כרטיס שנשלח לאורחים לפני ההזמנה לחתונה. הוא נשלח בדרך כלל 6-8 חודשים לפני החתונה ומשמש כתזכורת לאורחים שהחתונה מתקרבת. כרטיס ה-Save the date כולל בדרך כלל את שמות בני הזוג, תאריך החתונה ומיקום החתונה. זו לא הזמנה רשמית, אלא דרך ליידע את האורחים שהחתונה מתקרבת ולהתחיל לתכנן להשתתף.

מתי כדאי לשלוח כרטיסי Save the Date?

הזמן הטוב ביותר לשלוח כרטיסי שמירה על התאריך הוא 6-8 חודשים לפני החתונה. זה נותן לאורחים מספיק זמן לתכנן תוכניות להשתתף בחתונה. אם אתם עורכים חתונת יעד, כדאי לשלוח את כרטיסי ה-Save the date עוד מוקדם יותר, 8-10 חודשים לפני החתונה. זה ייתן לאורחים יותר זמן לערוך סידורי נסיעה.

טיפים לשליחת כרטיסי Save the Date

כלול מידע חשוב

הקפידו לכלול את כל המידע החשוב בכרטיס ה-Save the date. זה כולל את שמות בני הזוג, תאריך החתונה ומיקום החתונה. ייתכן שתרצה גם לכלול אתר אינטרנט או מספר טלפון לאורחים כדי לקבל מידע נוסף.

שלח את כרטיסי Save the Date מוקדם

חשוב לשלוח את כרטיסי ה-Save the date מוקדם כדי שלאורחים יהיה מספיק זמן לתכנן תוכניות להשתתף בחתונה. אם אתם עורכים חתונת יעד, כדאי לשלוח את כרטיסי ה-Save the Date 8-10 חודשים לפני החתונה.

כלול מפה

אם אתם עורכים חתונת יעד, כדאי לכלול מפה עם כרטיס ה-Save the date. זה יעזור לאורחים למצוא את דרכם למקום החתונה. ניתן גם לכלול קישור לאתר אינטרנט עם מידע נוסף על מיקום החתונה.

תהיה יצירתי

כרטיסי שמור את התאריך הם דרך מצוינת להיות יצירתי ולהראות את האישיות שלך. אתה יכול לבחור עיצוב שמשקף את הסגנון שלך ולהוסיף טאץ' אישי עם תמונה או מסר מיוחד.

מעקב

לאחר ששלחתם את כרטיסי ה-Save the date, חשוב לעקוב אחר האורחים כדי לוודא שהם קיבלו את הכרטיס. תוכלו גם להשתמש בהזדמנות זו כדי לענות על כל שאלה שיש להם לגבי החתונה. כרטיסי Save the Date הם חלק חשוב בתכנון החתונה. הם דרך מצוינת ליידע את האורחים שהחתונה מתקרבת ולהתחיל לתכנן תוכניות להשתתף. הקפידו לשלוח את כרטיסי ה-Save the date 6-8 חודשים לפני החתונה ולכלול את כל המידע החשוב. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן