דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני החתונה שולחים הזמנות?

כמה זמן לפני החתונה שולחים הזמנות?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני החתונה שולחים הזמנות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מתי לשלוח הזמנות לחתונה

בכל הנוגע לתכנון חתונה, אחת המשימות החשובות ביותר היא שליחת ההזמנות. חשוב לתת לאורחים שלכם מספיק זמן לתכנן את היום הגדול, אבל אתם לא רוצים לשלוח אותם מוקדם מדי ולהסתכן שהם ישכחו מהאירוע. אז מתי הזמן הטוב ביותר לשלוח הזמנות לחתונה?

שלח הזמנות 8-12 שבועות לפני החתונה

כלל האצבע הוא לשלוח הזמנות לחתונה 8-12 שבועות לפני החתונה. זה נותן לאורחים שלך הרבה זמן לתכנן את האירוע, אבל זה גם מבטיח שהם לא ישכחו את זה. אם אתם עורכים חתונת יעד, אולי תרצו לתת לאורחים שלכם יותר זמן לתכנן, אז אולי תרצו לשלוח את ההזמנות 12-16 שבועות מראש.

שלח שמור את התאריכים 6-8 חודשים לפני החתונה

אם אתם עורכים חתונת יעד או חתונה בתקופה עמוסה בשנה, מומלץ לשקול לשלוח את התאריכים. שמור את התאריכים נשלחים 6-8 חודשים לפני החתונה והם דרך מצוינת לתת לאורחים שלך הרבה זמן לתכנן את האירוע.

שלח הזמנות לאורחים מחוץ לעיר מוקדם

אם יש לכם אורחים שמגיעים מחוץ לעיר, מומלץ לשקול לשלוח את ההזמנות שלהם קצת מוקדם יותר. זה ייתן להם הרבה זמן לתכנן את האירוע ולערוך סידורי נסיעה.

טיפים לשליחת הזמנות לחתונה

לאחר שהחלטתם מתי לשלוח את ההזמנות לחתונה שלכם, יש כמה טיפים שכדאי לכם לזכור כדי להבטיח שהאורחים שלכם יקבלו אותם בזמן.

הזמינו הזמנות מוקדם

הזמנת הזמנות לחתונה שלך מוקדם היא המפתח כדי להבטיח שהן נשלחות בזמן. עליך להזמין את ההזמנות שלך לפחות 6-8 שבועות לפני שאתה מתכנן לשלוח אותן. זה ייתן לך הרבה זמן לפנות אליהם ולשלוח אותם בדואר.

בדוק פעמיים כתובות

לפני שאתה שולח את ההזמנות שלך, חשוב לבדוק שוב שכל הכתובות נכונות. אתה לא רוצה להסתכן שההזמנות שלך יאבדו בדואר בגלל כתובת שגויה.

כלול כרטיס RSVP

הכללת כרטיס RSVP עם ההזמנות שלך היא דרך מצוינת להבטיח שתקבל ספירה מדויקת של מי ישתתף בחתונה שלך. עליך לכלול כרטיס RSVP עם ההזמנות שלך ולבקש מהאורחים שלך להחזיר אותו עד תאריך מסוים.

שלח הזמנות בזמן

לאחר שהזמנתם את ההזמנות ובדקתם שוב את הכתובות, חשוב לשלוח אותן בזמן. עליך לשלוח את ההזמנות שלך לפחות 8-12 שבועות לפני החתונה. זה ייתן לאורחים שלך הרבה זמן לתכנן את האירוע.

שאלות ותשובות

ש: האם אני צריך לשלוח לשמור את התאריכים?

ת: אם אתם עורכים חתונת יעד או חתונה בתקופה עמוסה בשנה, מומלץ לשקול לשלוח את התאריכים. שמור את התאריכים נשלחים 6-8 חודשים לפני החתונה והם דרך מצוינת לתת לאורחים שלך הרבה זמן לתכנן את האירוע.

ש: כמה זמן מראש עלי להזמין את ההזמנות שלי?

ת: עליך להזמין את ההזמנות שלך לפחות 6-8 שבועות לפני שאתה מתכנן לשלוח אותן. זה ייתן לך הרבה זמן לפנות אליהם ולשלוח אותם בדואר.

ש: כמה זמן מראש עליי לשלוח הזמנות לאורחים מחוץ לעיר?

ת: אם יש לך אורחים שמגיעים מחוץ לעיר, אולי כדאי לשקול לשלוח את ההזמנות שלהם קצת מוקדם יותר. זה ייתן להם הרבה זמן לתכנן את האירוע ולערוך סידורי נסיעה.

סיכום

שליחת הזמנות לחתונה היא חלק חשוב בתכנון חתונה. חשוב לתת לאורחים שלכם מספיק זמן לתכנן את האירוע, אבל אתם לא רוצים לשלוח אותם מוקדם מדי ולהסתכן שהם ישכחו מהאירוע. כלל האצבע הוא לשלוח הזמנות לחתונה 8-12 שבועות לפני החתונה. אם אתם עורכים חתונת יעד או חתונה בתקופה עמוסה בשנה, מומלץ לשקול לשלוח את התאריכים 6-8 חודשים לפני החתונה. אם יש לכם אורחים שמגיעים מחוץ לעיר, מומלץ לשקול לשלוח את ההזמנות שלהם קצת מוקדם יותר. בעת הזמנת ההזמנות שלך, הקפד להזמין אותן לפחות 6-8 שבועות לפני שאתה מתכנן לשלוח אותן, ובדוק שוב את כל הכתובות לפני שליחתן. ביצוע טיפים אלו יבטיח שהאורחים שלכם יקבלו את ההזמנות שלהם בזמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן