דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני נטילת לויטרה?

כמה זמן לפני נטילת לויטרה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני נטילת לויטרה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה לויטרה?

לויטרה היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. זהו מעכב פוספודיאסטראז מסוג 5, מה שאומר שהוא פועל על ידי הרפיית השרירים בפין והגברת זרימת הדם. לויטרה זמינה בצורת טבליות ונלקחת דרך הפה. זה נלקח בדרך כלל 30 דקות לפני פעילות מינית.

כמה זמן לפני נטילת לויטרה כדאי לחכות?

ניתן להרגיש את ההשפעות של לויטרה תוך 30 דקות מנטילת התרופה. עם זאת, חשוב לציין כי ההשפעות המלאות של לויטרה עשויות להיות לא מורגשות עד ארבע שעות לאחר נטילת התרופה. לכן, חשוב להמתין לפחות ארבע שעות לפני נטילת מנה נוספת של לויטרה.

מהן תופעות הלוואי של לויטרה?

כמו כל התרופות, לויטרה עלולה לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של לויטרה כוללות כאבי ראש, סומק, אף סתום או נזלת, הפרעות עיכול, סחרחורת וכאבי גב. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, חשוב לפנות לרופא שלך.

ממה עליך להימנע בעת נטילת לויטרה?

בעת נטילת לויטרה, חשוב להימנע משתיית אלכוהול. אלכוהול יכול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי ועלול להקשות עליך לקבל זקפה. בנוסף, חשוב להימנע מנטילת לויטרה עם תרופות אחרות, כגון חנקות, מכיוון שהדבר עלול לגרום לירידה מסוכנת בלחץ הדם.

מתי אסור ליטול לויטרה?

אין ליטול לויטרה אם אתה נוטל תרופות מסוימות, כגון ניטרטים, או אם יש לך מצבים רפואיים מסוימים, כגון מחלת לב או לחץ דם גבוה. בנוסף, אסור ליטול לויטרה אם את בהריון או מניקה. חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת לויטרה כדי לוודא שזה בטוח עבורך.

סיכום

לויטרה היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. חשוב להמתין לפחות ארבע שעות לפני נטילת מנה נוספת של לויטרה כדי לחוות את מלוא ההשפעות שלה. בנוסף, חשוב להימנע משתיית אלכוהול ונטילת לויטרה עם תרופות אחרות. אם אתה נוטל תרופות מסוימות או סובל ממצבים רפואיים מסוימים, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת לויטרה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן