דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני טיסת Wizz Air?

כמה זמן לפני טיסת Wizz Air?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני טיסת Wizz Air?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה Wizz Air?

Wizz Air היא חברת תעופה זולה שבסיסה בהונגריה, עם צי של למעלה מ-100 מטוסים. חברת התעופה מפעילה טיסות ליותר מ-140 יעדים ברחבי אירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. Wizz Air מציעה מגוון שירותים, כולל צ'ק-אין מקוון, עלייה עדיפות למטוס ותוכנית נאמנות.

כמה זמן לפני טיסת Wizz Air צריך להגיע לשדה התעופה?

מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן לטיסת Wizz Air. זה ייתן לך מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה.

קבלה

ניתן לבצע צ'ק-אין מקוון עד 30 יום לפני הטיסה. צ'ק-אין מקוון זמין מ-24 שעות לפני הטיסה ועד שעתיים לפני ההמראה. אם אתה לא עושה צ'ק-אין באינטרנט, אתה יכול לעשות צ'ק-אין בשדה התעופה.

מסמכים

בעת הצ'ק-אין לטיסה, תצטרכו להציג דרכון או תעודת זהות בתוקף. אם אתם נוסעים עם ילד, תצטרכו להציג את הדרכון או תעודת הזהות שלו.

אילו שירותים מציעה Wizz Air?

Wizz Air מציעה מגוון שירותים כדי להפוך את הנסיעה שלך לנוחה יותר. אלו כוללים:

  • צ'ק אין מקוון
  • עלייה עדיפות למטוס
  • תוכנית נאמנות
  • בידור בזמן טיסה
  • ארוחות בטיסה
  • כבודה מותרת

שאלות ותשובות

מהי תוספת הכבודה בטיסות Wizz Air?

כמות הכבודה בטיסות Wizz Air תלויה בסוג הכרטיס שרכשת. עבור כרטיסי Wizz Air Go, המטען הוא תיק קטן אחד (עד 42x32x25 ס"מ) ותיק אחד בתא הנוסעים (עד 55x40x23 ס"מ). עבור כרטיסי Wizz Air Plus, תוספת המטען היא תיק תא נוסעים אחד (עד 55x40x23 ס"מ) ותיק נשלח אחד (עד 158 ס"מ).

האם אוכל להביא מחשב נייד לטיסת Wizz Air?

כן, אתה יכול להביא מחשב נייד בטיסת Wizz Air. עם זאת, יש למקם אותו במגש אבטחה נפרד בעת מעבר אבטחה.

האם אוכל לשנות את הטיסה שלי עם Wizz Air?

כן, אתה יכול לשנות את הטיסה שלך עם Wizz Air. אתה יכול לעשות זאת באופן מקוון או על ידי התקשרות לצוות שירות הלקוחות של Wizz Air. יתכן שתהיה עמלה על שינוי הטיסה שלך.

סיכום

Wizz Air היא חברת תעופה זולה שבסיסה בהונגריה, עם צי של למעלה מ-100 מטוסים. מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן לטיסת Wizz Air. Wizz Air מציעה מגוון שירותים, כולל צ'ק-אין מקוון, עלייה עדיפות למטוס ותוכנית נאמנות. כמות הכבודה בטיסות Wizz Air תלויה בסוג הכרטיס שרכשת. אתה יכול להביא מחשב נייד בטיסת Wizz Air, ואתה יכול לשנות את הטיסה שלך עם Wizz Air, אם כי עשוי להיות תשלום על כך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן