דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני ההמראה להגיע לטיסות תרום?

כמה זמן לפני ההמראה להגיע לטיסות תרום?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני ההמראה להגיע לטיסות תרום?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה תרום?

תרום היא חברת התעופה הלאומית של רומניה, והיא אחת מחברות התעופה הוותיקות באירופה. היא נוסדה בשנת 1954 ומאז הפכה לאחת מחברות התעופה הגדולות באזור. תרום מפעילה טיסות ליותר מ-50 יעדים באירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. חברת התעופה ידועה בשירות לקוחות מעולה ובמחירים תחרותיים.

כמה זמן לפני ההמראה להגיע לטיסות תרום?

בכל הנוגע לטיסה עם תרום, חשוב להגיע לשדה התעופה בהרבה זמן לפני הטיסה. ככלל, מומלץ להגיע לפחות שעתיים לפני מועד היציאה המתוכנן. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה שלך.

קבלה

כאשר אתה מגיע לשדה התעופה, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא צ'ק אין. אתה יכול לבצע צ'ק אין באינטרנט או בשדה התעופה. אם אתם עושים צ'ק-אין באינטרנט, עליכם להגיע לשדה התעופה לפחות שעה לפני הטיסה. אם אתם עושים צ'ק-אין בשדה התעופה, עליכם להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה.

בִּטָחוֹן

לאחר ביצוע צ'ק אין, תצטרך לעבור דרך האבטחה. קווי אבטחה יכולים להיות ארוכים, לכן חשוב להקדיש לעצמכם מספיק זמן. כדאי להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני הטיסה כדי לוודא שיש לך מספיק זמן לעבור את האבטחה.

עֲלִייָה לַמָטוֹס

לאחר שעברת את האבטחה, תצטרך לעלות על הטיסה שלך. העלייה למטוס מתחילה בדרך כלל 30 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן. כדאי להגיע לשער לפחות 20 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן כדי להבטיח שיש לך מספיק זמן לעלות לטיסה.

מה לעשות לפני הגעתכם לשדה התעופה

לפני הגעתכם לשדה התעופה, יש כמה דברים שכדאי לעשות כדי להתכונן לטיסה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתכונן לטיסה שלכם ב-Tarom:

  • בדוק את מצב הטיסה שלך. אתה יכול לעשות זאת באינטרנט או על ידי התקשרות לחברת התעופה.
  • הדפס את כרטיס העלייה למטוס. אם תעשו צ'ק-אין באינטרנט, תוכלו להדפיס את כרטיס העלייה למטוס בבית.
  • ארוז את תיק היד שלך. ודא שיש לך את כל הפריטים שאתה צריך עבור הטיסה שלך.
  • בדוק את כללי האבטחה של שדה התעופה. ודא שאתה יודע אילו פריטים אתה יכול ואיזה לא יכול להביא דרך האבטחה.
  • בדוק את חוקי החניה של שדה התעופה. ודא שאתה יודע היכן לחנות וכמה זה יעלה.

על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו להבטיח שתגיעו לשדה התעופה בהרבה זמן לפני טיסתכם בטרום. זכור להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה כדי לתת לעצמך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות על הטיסה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן