דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני הפסקת עישון?

כמה זמן לפני הפסקת עישון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני הפסקת עישון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח להפסיק לעשן?

הפסקת עישון היא תהליך קשה, אך ניתן לעשות זאת. משך הזמן שלוקח להפסיק לעשן תלוי באדם ובמחויבות שלו להפסיק לעשן. בדרך כלל, לוקח לגוף כשלושה חודשים להסתגל ללא ניקוטין. זה הזמן שבו יש סבירות גבוהה לגוף להשתוקק לסיגריות ולמוצרי ניקוטין אחרים.

הימים הראשונים

הימים הראשונים של הפסקת עישון הם הקשים ביותר. במהלך הזמן הזה, הגוף מסתגל לחוסר ניקוטין והתשוקה יכולה להיות חזקה. חשוב להישאר מרוכזים ולזכור מדוע אתה מפסיק. חשוב גם שתהיה לך תוכנית שתעזור לך להישאר על המסלול.

החודש הראשון

החודש הראשון להפסקת עישון הוא הקשה ביותר. במהלך תקופה זו, הגוף עדיין מסתגל ללא ניקוטין והתשוקה יכולה להיות חזקה. חשוב להישאר מרוכזים ולזכור מדוע אתה מפסיק. חשוב גם שתהיה לך תוכנית שתעזור לך להישאר על המסלול.

החודש השני

החודש השני של הפסקת עישון הוא כאשר הגוף מתחיל להסתגל ללא ניקוטין. התשוקות עדיין יהיו נוכחות, אבל הן יהיו פחות עזות. במהלך תקופה זו, חשוב להישאר ממוקדים ולזכור מדוע אתה מפסיק. חשוב גם שתהיה לך תוכנית שתעזור לך להישאר על המסלול.

החודש השלישי

החודש השלישי להפסקת עישון הוא כאשר הגוף מותאם לחלוטין ללא ניקוטין. התשוקות יהיו הרבה פחות אינטנסיביות והגוף יהיה רגיל שאין לו ניקוטין. במהלך תקופה זו, חשוב להישאר ממוקדים ולזכור מדוע אתה מפסיק. חשוב גם שתהיה לך תוכנית שתעזור לך להישאר על המסלול.

טיפים להפסקת עישון

הפסקת עישון היא תהליך קשה, אך ניתן לעשות זאת. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפסיק לעשן:

  • קבעו תאריך יציאה והיצמדו אליו.
  • הסר את כל הסיגריות ומוצרי ניקוטין אחרים מהבית שלך.
  • הימנע ממקומות ומצבים שבהם סביר שתתפתה לעשן.
  • מצא מערכת תמיכה של בני משפחה וחברים שתעזור לך להישאר על המסלול.
  • מצא פעילויות שיעזרו להסיח את דעתך מהתשוקות.
  • תגמל את עצמך על כך שאתה נשאר על המסלול.
  • שוחח עם הרופא שלך על תרופות שיכולות לעזור לך להיגמל.

סיכום

הפסקת עישון היא תהליך קשה, אך ניתן לעשות זאת. זה לוקח זמן ומסירות להפסיק לעשן, אבל התגמול שווה את זה. אם אתה מוכן להפסיק לעשן, חשוב שתהיה לך תוכנית ולמצוא מערכת תמיכה שתעזור לך להישאר במסלול. למידע נוסף על גמילה מעישון, בדוק אתהסרטון הזה מ-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן