דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני ההריון להפסיק גלולות

כמה זמן לפני ההריון להפסיק גלולות

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני ההריון להפסיק גלולות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהן גלולות למניעת הריון?

גלולות למניעת הריון הן סוג של אמצעי מניעה הורמונליים המשמשים למניעת הריון. הם מכילים גרסאות סינתטיות של ההורמונים פרוגסטרון ואסטרוגן, המיוצרים באופן טבעי בגוף. גלולות למניעת הריון פועלות על ידי מניעת ביוץ, כלומר כאשר ביצית משתחררת מהשחלות. הם גם מעבים את הליחה בצוואר הרחם, מה שמקשה על הזרע להגיע לביצית.

כמה זמן לפני ההריון כדאי להפסיק לקחת גלולות למניעת הריון?

חשוב להפסיק ליטול גלולות למניעת הריון לפחות חודש לפני שמנסים להרות. הסיבה לכך היא שההורמונים בגלולות יכולים להישאר בגופך עד חודש לאחר הפסקת נטילתם. אם נכנסת להריון תוך כדי נטילת הגלולות, קיים סיכון לסיבוכים.

מתי להפסיק לקחת תרופות אחרות

אם אתה נוטל תרופות אחרות, חשוב לדבר עם הרופא שלך מתי להפסיק לקחת אותן לפני שאתה מנסה להיכנס להריון. תרופות מסוימות עלולות להזיק לתינוק מתפתח, לכן חשוב לוודא שאינך נוטל תרופות שעלולות להיות מסוכנות.

פוריות לאחר הפסקת גלולות למניעת הריון

חשוב לזכור שהפסקת גלולות למניעת הריון אינה מבטיחה שתיכנס להריון. יכול לקחת עד שנה עד שהפוריות תחזור לקדמותה לאחר הפסקת הגלולה. אם ניסית להיכנס להריון במשך יותר משנה ללא הצלחה, חשוב לדבר עם הרופא שלך לגבי טיפולי פוריות אחרים שעשויים להיות זמינים.

השוואה מהירה

תרופות זמן לפני הריון
גלולות למניעת הריון 1 חודש
תרופות אחרות משתנה
פוריות לאחר הפסקת גלולות עד שנה

חשוב לזכור שהפסקת גלולות למניעת הריון אינה מבטיחה שתיכנס להריון. אם אתה מנסה להיכנס להריון, חשוב לדבר עם הרופא שלך מתי להפסיק לקחת תרופות כלשהן שאתה נוטל. כמו כן, חשוב לזכור כי לאחר הפסקת הגלולה עשויה לחלוף עד שנה עד שהפוריות תחזור לקדמותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן