דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן לפני אני צריך לעשות צ'ק אין עבור לופטהנזה?

כמה זמן לפני אני צריך לעשות צ'ק אין עבור לופטהנזה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני אני צריך לעשות צ'ק אין עבור לופטהנזה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו זמן הצ'ק-אין של לופטהנזה?

אם אתם טסים עם לופטהנזה, תצטרכו לבצע צ'ק-אין לפני הטיסה. הזמן המדויק שאתה צריך לעשות צ'ק אין תלוי בסוג הכרטיס שיש לך, שדה התעופה ממנו אתה טס וסוג הטיסה שאתה לוקח. בדרך כלל, עליך לבצע צ'ק-אין לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה של הטיסה שלך.

כיצד לבצע צ'ק-אין עבור לופטהנזה

אתה יכול לבצע צ'ק-אין לטיסה של לופטהנזה שלך באינטרנט, בשדה התעופה או בקיוסק בשירות עצמי.

צ'ק אין מקוון

אם אתה עושה צ'ק-אין באינטרנט, אתה יכול לעשות זאת עד 23 שעות לפני מועד ההמראה של הטיסה שלך. יהיה עליך להזין את פרטי ההזמנה שלך, כגון שם משפחה ומספר אסמכתא להזמנה. לאחר מכן תוכל לבחור את המושב שלך ולהדפיס את כרטיס העלייה למטוס.

צ'ק אין בשדה התעופה

אם אתם עושים צ'ק-אין בשדה התעופה, כדאי להגיע לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה של הטיסה. תצטרכו להציג את הדרכון ואת כרטיס העלייה למטוס בדלפק הצ'ק-אין. לאחר מכן תוכל לבחור את המושב שלך ולהדפיס את כרטיס העלייה למטוס.

צ'ק-אין בקיוסק בשירות עצמי

אם אתם עושים צ'ק-אין בקיוסק בשירות עצמי, עליכם להגיע לפחות שעה לפני מועד ההמראה של הטיסה. יהיה עליך להזין את פרטי ההזמנה שלך, כגון שם משפחה ומספר אסמכתא להזמנה. לאחר מכן תוכל לבחור את המושב שלך ולהדפיס את כרטיס העלייה למטוס.

השוואה מהירה

שיטת צ'ק אין זמן לפני טיסה
באינטרנט עד 23 שעות
שדה תעופה לפחות שעתיים
קיוסק שירות עצמי לפחות שעה אחת

טיפים לביצוע צ'ק אין

כשאתה עושה צ'ק-אין לטיסה של לופטהנזה שלך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שיש לך את כל המסמכים הדרושים, כגון הדרכון וכרטיס העלייה למטוס. ייתכן שיהיה עליך להציג גם מסמכים אחרים, כגון ויזה או אישור רפואי. שנית, הקפידו להגיע לשדה התעופה בהרבה זמן. אם אתם עושים צ'ק-אין באינטרנט או בקיוסק בשירות עצמי, עליכם להגיע לפחות שעה לפני מועד ההמראה של הטיסה. אם אתם עושים צ'ק-אין בשדה התעופה, כדאי להגיע לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה של הטיסה. לבסוף, ודא שיש לך את כל המזוודות שלך בעת הצ'ק-אין. תצטרך להציג את המזוודות שלך בדלפק הצ'ק-אין, והיא תישקל ותיוג.

סיכום

אם אתם טסים עם לופטהנזה, תצטרכו לבצע צ'ק-אין לפני הטיסה. אתה יכול לבצע צ'ק-אין באינטרנט, בשדה התעופה או בקיוסק בשירות עצמי. הזמן המדויק שאתה צריך לעשות צ'ק אין תלוי בסוג הכרטיס שיש לך, שדה התעופה ממנו אתה טס וסוג הטיסה שאתה לוקח. בדרך כלל, עליך לבצע צ'ק-אין לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה של הטיסה שלך. ודאו שיש לכם את כל המסמכים הדרושים, והגיעו לשדה התעופה בזמן. לבסוף, ודא שיש לך את כל המטען שלך בעת הצ'ק-אין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן