דף הבית » כמה זמן לפני » כמה זמן להוציא בשר לפני השריפה

כמה זמן להוציא בשר לפני השריפה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן להוציא בשר לפני השריפה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו הזמן הטוב ביותר להוציא בשר לפני השריפה?

בישול בשר על להבה פתוחה יכול להיות תהליך מסובך. לדעת כמה זמן להוציא בשר לפני האש חיוני כדי להבטיח שהוא מבושל לשלמות. הזמן שלוקח לבשל בשר על להבה פתוחה תלוי בסוג הבשר, בגודל הנתח ובעשייה הרצויה. כשמבשלים על להבה פתוחה, חשוב לזכור שהחום אינו מפוזר באופן שווה. החום חזק יותר ליד הלהבה ויורד ככל שמתרחקים ממנה. המשמעות היא שהבשר הקרוב ללהבה יתבשל מהר יותר מהבשר הרחוק יותר.

זמני בישול לסוגי בשר שונים

זמן הבישול של סוגי בשר שונים ישתנה בהתאם לגודל הנתח ולעשיות הרצויה. בדרך כלל, נתחי בשר גדולים יותר ייקח יותר זמן לבשל מאשר נתחים קטנים יותר.

  • בשר בקר: מבשלים במשך 8-10 דקות לכל צד עבור מדיום-רייר, 10-12 דקות לכל צד עבור בינוני, ו-12-14 דקות לכל צד עבור עשוי היטב.
  • בשר חזיר: מבשלים במשך 8-10 דקות לכל צד עבור מדיום-רייר, 10-12 דקות לכל צד עבור בינוני, ו-12-14 דקות לכל צד עבור עשוי היטב.
  • עוף: מבשלים במשך 8-10 דקות לכל צד עבור מדיום-רייר, 10-12 דקות לכל צד עבור בינוני, ו-12-14 דקות לכל צד עבור עשוי היטב.
  • דגים: מבשלים במשך 4-6 דקות לכל צד עבור מדיום-רייר, 6-8 דקות לכל צד עבור מדיום, ו-8-10 דקות לכל צד עבור עשוי היטב.

טיפים להוצאת בשר לפני השריפה

כשמוציאים בשר לפני השריפה, חשוב להשתמש במדחום לבדיקת הטמפרטורה הפנימית של הבשר. זה יעזור לך לקבוע מתי הבשר מסיים את הבישול. הטמפרטורה הפנימית של הבשר צריכה להגיע לטמפרטורות הבאות לעשייה הרצויה:

  • בינוני-נדיר: 145°F
  • בינוני: 160°F
  • עשוי היטב: 170 מעלות צלזיוס

כמו כן, חשוב לתת לבשר לנוח מספר דקות לאחר הורדתו מהאש. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל הבשר, וכתוצאה מכך מנה עסיסית וטעימה יותר.

היתרונות של בישול בשר על להבה פתוחה

לבישול בשר על להבה פתוחה יש יתרונות רבים. החום העז של הלהבה עוזר לצרוב את החלק החיצוני של הבשר, וכתוצאה מכך מנה עשירה ועסיסית. הלהבה הפתוחה גם עוזרת ליצור טעם מעושן שלא ניתן להשיג בשיטות בישול אחרות. בישול על להבה פתוחה גם עוזר להפחית את כמות השומן בבשר. החום העז של הלהבה מסייע לעיבוד השומן, וכתוצאה מכך מנה רזה ובריאה יותר.

דעתי האישית

בישול בשר על להבה פתוחה יכול להיות תהליך מסובך, אבל עם הטכניקות והכלים הנכונים זה יכול להיות חוויה מתגמלת. לקחת את הזמן כדי ללמוד כמה זמן להוציא בשר לפני האש חיוני כדי להבטיח שהוא מבושל לשלמות. עם קצת תרגול, אתה יכול להפוך למומחה בבישול על להבה פתוחה. אם אתם מחפשים עוד טיפים וטריקים לבישול על להבה פתוחה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב . הוא מלא בעצות מועילות ובטכניקות להפקת המרב מחוויית הבישול שלך בלהבה פתוחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן