דף הבית » כמה זמן לפני » אל על כמה זמן לפני הטיסה

אל על כמה זמן לפני הטיסה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

אל על כמה זמן לפני הטיסה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה לצפות כשתגיעו לשדה התעופה

נסיעה בטיסה יכולה להיות חוויה מלחיצה, במיוחד אם אינכם בטוחים למה לצפות כשתגיעו לשדה התעופה. לדעת כמה זמן לפני הטיסה כדאי להגיע ולמה לצפות יכולה לעזור להפוך את החוויה להרבה יותר חלקה ופחות מלחיצה. כשתגיעו לשדה התעופה, תצטרכו לבצע צ'ק אין לטיסה שלכם. בהתאם לחברת התעופה, ייתכן שתוכל לבצע צ'ק-אין מקוון או בקיוסק. אם אתה עושה צ'ק-אין מקוון, תצטרך להדפיס או לאחסן את כרטיס העלייה למטוס שלך בטלפון שלך. אם אתם עושים צ'ק-אין בקיוסק, תצטרכו להצטייד בדרכון או צורה אחרת של זיהוי. לאחר ביצוע צ'ק אין, תצטרך לעבור דרך האבטחה. זה יכול לקחת בין כמה דקות לשעה או יותר, תלוי בגודל שדה התעופה ומספר האנשים בתור. תצטרך להסיר את הנעליים, החגורה וכל פריטי מתכת מהכיסים שלך, וייתכן שתצטרך להעביר את התיקים שלך דרך מכשיר רנטגן. לאחר שעברת את האבטחה, תצטרך למצוא את השער שלך. זה יכול להיעשות על ידי הסתכלות על המוניטורים בשדה התעופה או על ידי שאילת עובד שדה התעופה. לאחר שמצאתם את השער שלכם, תצטרכו להמתין לקריאה לטיסה שלכם.

כמה זמן לפני הטיסה כדאי להגיע?

מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולמצוא את השער שלך. אם אתם נוסעים לחו"ל, מומלץ להגיע לפחות שלוש שעות לפני הטיסה. זה ייתן לך הרבה זמן לעבור את המכס וההגירה.

מה לעשות בזמן שאתה מחכה לטיסה שלך

לאחר הגעתכם לשדה התעופה, יש כמה דברים שתוכלו לעשות בזמן שאתם מחכים לטיסה. תוכלו לחטוף ארוחה קלה באחת המסעדות או בתי הקפה בשדה התעופה. אתה יכול גם לעיין בחנויות למזכרות או מתנות. אם יש לך קצת זמן נוסף, אתה יכול אפילו לטייל בשדה התעופה ולחקור.

מתכוננים לטיסה שלך

בנוסף להגעה לשדה התעופה מוקדם, יש עוד כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להתכונן לטיסה שלך. ודא שיש לך את כל המסמכים שלך מסודרים, כגון הדרכון וכרטיס העלייה למטוס. ארוז את כל הנוזלים או הג'לים בשקית שקופה וניתנת לסגירה חוזרת. ללבוש בגדים נוחים ונעליים שקל להוריד וללבוש בחזרה.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה טיסה פנימית טיסה בינלאומית
זמן הגעה 2 שעות 3 שעות
מסמכים כרטיס עליה למטוס דַרכּוֹן
נוזלים שקית שקופה וניתנת לסגירה חוזרת שקית שקופה וניתנת לסגירה חוזרת
הַלבָּשָׁה נוֹחַ נוֹחַ

נסיעה בטיסה יכולה להיות חוויה מלחיצה, אבל היא לא חייבת להיות. לדעת כמה זמן לפני הטיסה כדאי להגיע ולמה לצפות יכולה לעזור להפוך את החוויה להרבה יותר חלקה ופחות מלחיצה. הקפד להגיע לשדה התעופה מוקדם, להחזיק את כל המסמכים שלך בסדר, ולארוז את כל הנוזלים או הג'לים בשקית שקופה וניתנת לסגירה חוזרת. ללבוש בגדים נוחים ונעליים שקל להוריד וללבוש בחזרה. עם מעט הכנה, תוכלו להפוך את הטיסה הבאה שלכם לחוויה נטולת מתח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן