דף הבית » כמה זמן להגיע » נסיעה ברכבת לפתח תקווה

נסיעה ברכבת לפתח תקווה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נסיעה ברכבת לפתח תקווה

נסיעה ברכבת לפתח תקווה

הנסיעה לפתח תקווה, ישראל, קלה ונוחה עם הרכבת. פתח תקווה היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל והיא העיר השנייה בגודלה במחוז. עם הרכבת יכולים המטיילים להגיע לפתח תקווה במהירות ובקלות, ללא צורך לדאוג לתנועה או לחנייה.

קווי רכבת לפתח תקווה

קווי הרכבת שנוסעים לפתח תקווה הם קו תל אביב-ירושלים, קו תל-אביב-חיפה, קו תל-אביב-באר-שבע. לכל הקווים הללו יש תחנות בפתח תקווה, וכולם פועלים בתדירות גבוהה. קו תל אביב ירושלים פועל כל רבע שעה, קו תל אביב חיפה כל 30 דקות וקו תל אביב באר שבע כל שעה.

תחנות רכבת בפתח תקווה

ישנן שתי תחנות רכבת בפתח תקווה: התחנה המרכזית פתח תקוה ותחנת פתח תקווה מזרח. התחנה המרכזית בפתח תקווה היא התחנה המרכזית בעיר, והיא ממוקמת במרכז העיר. תחנת פתח תקווה מזרח ממוקמת בחלקה המזרחי של העיר, וזו תחנה קטנה יותר. בשתי התחנות יש משרדי כרטיסים, ובשתיהן יש רציפים לעלייה וירידה.

זמני נסיעה ברכבת לפתח תקווה

זמני הנסיעה ברכבת לפתח תקווה משתנים בהתאם לקו ולתחנה. זמן הנסיעה מתל אביב לתחנה מרכזית פתח תקווה הוא כ-40 דקות, וזמן הנסיעה מתל אביב לתחנת פתח תקווה מזרח כ-50 דקות. זמן הנסיעה מירושלים לתחנה מרכזית פתח תקווה הוא כשעה ו-10 דקות, וזמן הנסיעה מירושלים לתחנת פתח תקווה מזרח כשעה ו-20 דקות.

מחירי רכבת לפתח תקווה

מחירי הרכבת לפתח תקווה משתנים בהתאם לקו ולתחנה. מחיר הנסיעה מת"א לתחנה מרכזית פתח תקוה הוא כ-15 ש"ח, ותעריף הנסיעה מתל אביב לתחנת פתח תקווה מזרח כ-20 ש"ח. מחיר הנסיעה מירושלים לתחנה המרכזית בפתח תקווה הוא כ-25 ש"ח, ותעריף הנסיעה מירושלים לתחנת פתח תקווה מזרח כ-30 ₪. הרכבת היא דרך מצוינת להגיע לפתח תקווה במהירות ובקלות. עם הרכבת, הנוסעים יכולים להימנע מתנועה וחניה, והם יכולים להגיע ליעדם בזמן. למידע נוסף על נסיעה ברכבת לפתח תקווה, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן