דף הבית » כמה זמן להגיע » כמה זמן לוקח להגיע לנארה מהאקונה?

כמה זמן לוקח להגיע לנארה מהאקונה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח להגיע לנארה מהאקונה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח להגיע לנארה מהאקונה?

האקונה הוא יעד תיירותי פופולרי ביפן, הממוקם במחוז קנאגאווה. הוא ידוע במעיינות החמים שלו, בנופים היפים של הר פוג'י ובקרבתו לטוקיו. נארה, לעומת זאת, היא עיר במחוז נארה, הידועה במקדשיה העתיקים ובמקדשיה. זהו יעד פופולרי לתיירים המעוניינים לחוות את ההיסטוריה והתרבות של יפן. אז, כמה זמן לוקח להגיע לנארה מהאקונה?

ברכבת

הדרך המהירה ביותר להגיע לנארה מהאקונה היא באמצעות רכבת. משך הנסיעה הוא כשעתיים ו-40 דקות. הצעד הראשון הוא לקחת את ה-Odakyu Romancecar מתחנת האקונה-יומוטו לתחנת שינג'וקו. הנסיעה אורכת כשעה ו-10 דקות. מתחנת שינג'וקו, אתה יכול לקחת את קו JR נארה לתחנת נארה. הנסיעה אורכת כשעה ו-30 דקות.

באוטובוס

האפשרות השנייה היא לקחת את האוטובוס מהאקונה לנארה. משך הנסיעה כ-4 שעות ו-30 דקות. הצעד הראשון הוא לקחת את אוטובוס הכביש המהיר Odakyu Hakone מתחנת האקונה-יומוטו לתחנת שינג'וקו. הנסיעה אורכת כשעה ו-10 דקות. מתחנת שינג'וקו, אתה יכול לקחת את קו JR נארה לתחנת נארה. משך הנסיעה כ-3 שעות ו-20 דקות.

במכונית

האפשרות השלישית היא לקחת את המכונית מהאקונה לנארה. משך הנסיעה כ-3 שעות ו-30 דקות. המסלול יחסית פשוט וניתן לעשות אותו ללא GPS. הצעד הראשון הוא לקחת את הכביש המהיר טומיי מהאקונה לטוקיו. הנסיעה אורכת כשעה ו-30 דקות. מטוקיו, אתה יכול לקחת את הכביש המהיר Chuo לנארה. משך הנסיעה כשעתיים.

שאלות ותשובות

ש: האם יש רכבת ישירה מהאקונה לנארה?

ת: לא, אין רכבת ישירה מהאקונה לנארה. תצטרך לקחת את ה-Odakyu Romancecar מתחנת האקונה-יומוטו לתחנת שינג'וקו, ולאחר מכן לקחת את קו JR נארה לתחנת נארה.

ש: האם אפשר לקחת את האוטובוס מהאקונה לנארה?

ת: כן, אפשר לקחת את האוטובוס מהאקונה לנארה. משך הנסיעה כ-4 שעות ו-30 דקות. הצעד הראשון הוא לקחת את אוטובוס הכביש המהיר Odakyu Hakone מתחנת האקונה-יומוטו לתחנת שינג'וקו. הנסיעה אורכת כשעה ו-10 דקות. מתחנת שינג'וקו, אתה יכול לקחת את קו JR נארה לתחנת נארה. משך הנסיעה כ-3 שעות ו-20 דקות.

ש: האם אפשר לקחת רכב מהאקונה לנארה?

ת: כן, אפשר לקחת רכב מהאקונה לנארה. משך הנסיעה כ-3 שעות ו-30 דקות. המסלול יחסית פשוט וניתן לעשות אותו ללא GPS. הצעד הראשון הוא לקחת את הכביש המהיר טומיי מהאקונה לטוקיו. הנסיעה אורכת כשעה ו-30 דקות. מטוקיו, אתה יכול לקחת את הכביש המהיר Chuo לנארה. משך הנסיעה כשעתיים.

סיכום

ההגעה לנארה מהאקונה קלה יחסית וניתן לעשות אותה במגוון דרכים. הדרך המהירה ביותר היא ברכבת, שאורכת כשעתיים ו-40 דקות. האפשרות השנייה היא לקחת את האוטובוס, שלוקח כ-4 שעות ו-30 דקות. האפשרות השלישית היא לקחת רכב, שלוקח כ-3 שעות ו-30 דקות. בכל אפשרות שתבחר, בטוח שתהיה לך מסע מהנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן