דף הבית » כמה זמן בתנור » שוקי עוף טעימות בתנור

שוקי עוף טעימות בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

שוקי עוף טעימות בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה אתה צריך כדי להכין שוקי עוף טעימות בתנור

הכנת שוקי עוף טעימות בתנור היא קלה ודורשת רק כמה מרכיבים. תצטרכו שוקי עוף, שמן זית, מלח, פלפל, אבקת שום וכל תבלינים אחרים שאתם אוהבים. תצטרך גם נייר אפייה ורדיד אלומיניום.

איך להכין שוקי עוף טעימות בתנור

הצעד הראשון להכנת שוקי עוף טעימות בתנור הוא לחמם מראש את התנור ל-375 מעלות פרנהייט. לאחר מכן, מרפדים תבנית בנייר אפייה בנייר אלומיניום ומניחים את שוקי העוף על התבנית. מטפטפים את שוקי העוף בשמן זית ומתבלים במלח, פלפל ואבקת שום. לאחר מכן אופים את שוקי העוף בתנור שחומם מראש למשך 30 דקות. לאחר 30 דקות מוציאים את תבנית האפייה מהתנור והופכים את שוקי העוף. מחזירים את תבנית האפייה לתנור ואופים 15 דקות נוספות.

טיפים להכנת שוקי עוף מושלמות בתנור

השתמש במרכיבים טריים

שימוש בחומרים טריים הוא המפתח להכנת שוקי עוף מושלמות בתנור. הקפידו להשתמש בקרקי עוף טריים, שמן זית ותבלינים.

אל תבשל יתר על המידה

חשוב לא לבשל יתר על המידה את שוקי העוף. בישול יתר יכול להפוך את העוף יבש וקשוח. כדי להימנע מכך, בדקו את שוקי העוף לאחר 45 דקות של אפייה והוציאו אותן מהתנור אם הן מבושלות.

תן לרגלי העוף לנוח

לאחר בישול שוקי העוף, חשוב לתת להם לנוח כמה דקות לפני ההגשה. זה יעזור לעוף לשמור על הלחות והטעם שלו. הכנת שוקי עוף טעימות בתנור היא קלה ודורשת רק כמה מרכיבים. בעזרת הטיפים האלה, אתה יכול לעשות שוקי עוף מושלמות בכל פעם. לטיפים ומתכונים נוספים, בדוק את הסרטון הזה על איך להכין שוקי עוף טעימות בתנור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן