דף הבית » כמה זמן בתנור » עוף ותפוחי אדמה בתנור – ארוחה טעימה

עוף ותפוחי אדמה בתנור – ארוחה טעימה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

עוף ותפוחי אדמה בתנור – ארוחה טעימה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה אתה צריך כדי להכין עוף ותפוחי אדמה בתנור

בישול ארוחה טעימה של עוף ותפוחי אדמה בתנור הוא קל ודורש רק כמה מרכיבים. תזדקקו לחזה עוף, תפוחי אדמה, שמן זית, שום, מלח, פלפל וכל תבלינים אחרים שאתם מעדיפים. תצטרך גם תבנית אפייה ורדיד אלומיניום.

הכנת המצרכים

השלב הראשון הוא הכנת המרכיבים. התחל בחימום מראש של התנור ל-375 מעלות פרנהייט. לאחר מכן, שטפו וחתכו את תפוחי האדמה לקוביות. מניחים את תפוחי האדמה בקערה ומוסיפים שמן זית, שום, מלח ופלפל. מערבבים את החומרים יחד ומניחים בצד. לאחר מכן, שטפו ותבלו את חזה העוף במלח, פלפל וכל תבלינים אחרים שאתם מעדיפים.

הרכבת המנה

לאחר הכנת החומרים, הגיע הזמן להרכיב את המנה. משמנים את תבנית האפייה בשמן זית ומניחים את תפוחי האדמה בתחתית. מניחים את חזה העוף על תפוחי האדמה ומורחים את יתרת תערובת שמן הזית על העוף. מכסים את הכלי בנייר אלומיניום ומכניסים לתנור.

בישול המנה

אופים את המנה בתנור שחומם מראש במשך 45 דקות. לאחר 45 דקות, מסירים את נייר האלומיניום ואופים 15 דקות נוספות. לאחר שהעוף ותפוחי האדמה מבושלים, מוציאים את הכלי מהתנור ונותנים לו להתקרר כמה דקות לפני ההגשה.

הגשת המנה

כשהמנה מסתיימת לבשל, זה הזמן להגיש אותה. הגישו את העוף ותפוחי האדמה עם תוספת של הירקות האהובים עליכם או סלט. המנה הזו בטוח תהיה להיט עם המשפחה והחברים שלך. עוף ותפוחי אדמה בתנור היא ארוחה טעימה וקלה להכנה. רק עם כמה מרכיבים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול ליצור ארוחה טעימה שבטוח תשמח. למידע נוסף על אופן הכנת המנה הזו,בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן