דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן מכניסים את קובנה לתנור?

כמה זמן מכניסים את קובנה לתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מכניסים את קובנה לתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה קובנה?

קובנה הוא מאפה יהודי מסורתי הפופולרי במדינות רבות. הוא עשוי מבצק מתוק שממולא במגוון מילויים כמו אגוזים, פירות יבשים ושוקולד. לאחר מכן הוא נאפה בתנור עד להזהבה. קובנה היא פינוק טעים המושלם לכל אירוע.

איך להכין קובנה

הכנת קובנה היא תהליך פשוט יחסית שדורש רק כמה מרכיבים וקצת סבלנות. השלב הראשון הוא הכנת הבצק. ניתן לעשות זאת על ידי שילוב קמח, סוכר, חמאה וביצים בקערה וערבוב עד שנוצר בצק רך. לאחר שהבצק מוכן, יש לרדד אותו לעלה דק ולחתוך לעיגולים. השלב הבא הוא הכנת המילוי. ניתן לעשות זאת על ידי שילוב המרכיבים הרצויים בקערה וערבוב עד שנוצרת משחה. לאחר מכן יש למרוח את העיסה על עיגולי הבצק ולקפל לשניים. יש לאטום את הקצוות במזלג כדי שהמילוי לא ידלוף החוצה במהלך האפייה.

אפיית קובנה

לאחר שהקובנה ממולאת ואטומה, היא מוכנה לאפייה. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט ומניחים את הקובנה על תבנית אפייה. אופים 20-25 דקות או עד להזהבה. מניחים לקובנה להתקרר לפני ההגשה.

אחסון קובנה

ניתן לשמור את קובנה בכלי אטום עד שבוע. אם אתם מתכננים לשמור אותו זמן רב יותר, עדיף להקפיא אותו. כדי להקפיא, עטפו את הקובנה בניילון נצמד והניחו אותו בכלי עמיד במקפיא. ניתן לשמור במקפיא עד שלושה חודשים.

מגישים את קובנה

קובנה מומלץ להגיש חם. אפשר ליהנות ממנו כמו שהוא או עם כף גלידה או קצפת. אפשר גם להדביק אותה עם פיזור אבקת סוכר או זילוף של דבש.

סיכום

קובנה הוא מאפה טעים המושלם לכל אירוע. קל יחסית להכנה וניתן לשמור אותו עד שבוע. כשמדובר באפייה, חשוב לזכור לחמם את התנור ולאפות 20-25 דקות או עד להזהבה. תיהנו מהקובנה שלכם חמימה עם כף גלידה או קצפת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן