דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן לשים עוף בתנור

כמה זמן לשים עוף בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לשים עוף בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איזו טמפרטורה לבשל עוף בתנור

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לבלות זמן רב במטבח. אבל חשוב לדעת את הטמפרטורה ואת זמן הבישול הנכונים כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. כלל האצבע הוא לבשל עוף ב-350 מעלות פרנהייט (177 מעלות צלזיוס) במשך 30 עד 40 דקות. עם זאת, זה יכול להשתנות בהתאם לנתח העוף שאתה מבשל ולגודל החתיכות.

עוף שלם

אם אתה מבשל עוף שלם, הדרך הטובה ביותר לבשל אותו באופן שווה היא לבשל אותו ב-350 מעלות פרנהייט (177 מעלות צלזיוס) במשך 20 דקות לכל קילוגרם. אז, עבור עוף במשקל 4 קילו, תצטרך לבשל אותו במשך כשעה ו-20 דקות. כדי לבדוק אם העוף עשוי, הכניסו מדחום בשר לחלק העבה ביותר של הירך. אם הטמפרטורה היא 165 מעלות פרנהייט (74 מעלות צלזיוס), העוף מוכן.

חתיכות עוף

אם אתה מבשל נתחי עוף, זמן הבישול יהיה קצר יותר. לחזה עוף ללא עצמות וללא עור ייקח בערך 20 דקות לבשל ב-350 מעלות פרנהייט (177 מעלות צלזיוס). נתחי עוף עם עצם, כמו ירכיים ומקלות תופים, יימשכו כ-30 דקות. שוב, השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק אם העוף עשוי.

טיפים לעוף מבושל בצורה מושלמת

כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר בעת בישול עוף בתנור, יש לזכור כמה טיפים. ראשית, ודאו שהעוף בטמפרטורת החדר לפני שאתם מכניסים אותו לתנור. זה יעזור לו לבשל בצורה אחידה יותר. שנית, מתבלים את העוף במלח ופלפל לפני שמכניסים אותו לתנור. זה יעזור להוציא את הטעם החוצה. שלישית, הקפידו להשתמש במדחום בשר כדי לבדוק אם העוף עשוי. זה יעזור לכם להימנע מבישול נמוך או בישול יתר של העוף. לבסוף, הניחו לעוף לנוח 10 דקות לפני שאתם מגישים אותו. זה יעזור למיצים להתפזר מחדש ולהפוך את העוף לרך ועסיסי יותר. בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לבלות זמן רב במטבח. עם הטמפרטורה וזמן הבישול הנכונים, אתה יכול לקבל עוף מבושל בצורה מושלמת בכל פעם. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לבשל עוף בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן