דף הבית » כמה זמן בתנור » כמה זמן לחמם פשטידה בתנור

כמה זמן לחמם פשטידה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לחמם פשטידה בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

באיזו טמפרטורה כדאי לחמם פשטידה בתנור?

חימום פשטידה בתנור היא דרך מצוינת לקבל קרום טעים, חום-זהוב. אבל כמה חם צריך לכוון את התנור כדי לקבל את התוצאה המושלמת? התשובה תלויה בסוג הפשטידה שאתה אופה. עבור עוגת פירות או רפרפת מסורתית, תרצה לחמם את התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). אם אתם אופים פשטידה מלוחה, כמו קיש, חממו מראש ל-350°F (177°C).

כמה זמן לחמם פשטידה בתנור

משך הזמן שלוקח לחמם פשטידה בתנור ישתנה בהתאם לסוג הפשטידה שאתה אופה. עוגת פירות או רפרפת מסורתית ייקח בערך 45 דקות לאפייה ב-375°F (190°C). פשטידה מלוחה, כמו קיש, ייקח בערך 30 דקות לאפייה בחום של 350°F (177°C).

טיפים לקרום פאי מושלם

לקבלת קרום חום-זהוב מושלם, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שהתנור שלך מחומם מראש לטמפרטורה הנכונה לפני שאתה מכניס את הפשטידה פנימה. זה יבטיח שהקרום יתחיל לאפות ברגע שהוא מגיע לתנור. שנית, מכסים את שולי הקרום בנייר אלומיניום או מגן עוגה כדי למנוע מהם להישרף. זה יעזור לך לקבל קרום חום-זהוב לחלוטין מבלי שתצטרך לדאוג שהקצוות יהפכו כהים מדי. לבסוף, הקפידו לבדוק את הפאי מדי פעם בזמן האפייה. ניתן להשתמש בקיסם או בסכין כדי לבדוק את מידת העשייה של הקרום. אם הוא עדיין לא חום-זהוב, תנו לו עוד כמה דקות בתנור.

איך לדעת מתי עוגה מוכנה

לאחר האפייה של הפשטידה, הקרום צריך להיות חום-זהוב והמלית לבעבע. אם המילוי לא מבעבע, תנו לו עוד כמה דקות בתנור. אם אתם אופים פשטידת רפרפת או שמנת, תוכלו גם לבדוק את מידת העשייה על ידי הכנסת סכין למרכז הפשטידה. אם זה יוצא נקי, הפשטידה מוכנה.

קירור ואחסון הפאי שלך

לאחר האפייה של הפשטידה, הניחו לה להתקרר לחלוטין לפני שפורסים ומגישים. זה יעזור למילוי להתקבע ויקל על החיתוך. אם לא מגישים את הפשטידה מיד, אפשר לשמור אותה במקרר עד 3 ימים. כדי שהקרום לא יהיה רטוב, הקפידו לעטוף את הפאי היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום. למידע נוסף על אפיית פשטידות, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . עם הטמפרטורה וזמן האפייה הנכונים, תוכלו לקבל את הפשטידה המושלמת בכל פעם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן