דף הבית » כמה זמן בתנור » איך רוסטביף בתנור

איך רוסטביף בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך רוסטביף בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה אתה צריך כדי לצלות בקר בתנור

צליית בקר בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה ומלאת טעם. כדי להתחיל, תזדקק למספר פריטים:

  • צלי בקר
  • מלח ופלפל
  • שום, בצל ותבלינים אחרים
  • שמן זית
  • מחבת צלייה

הכנת בשר הבקר לצלייה

לפני שתתחיל לצלות את בשר הבקר שלך, תצטרך להכין אותו. התחל בטפיחה של הצלי עם נייר סופג. זה יעזור לצלי להשחים יפה. לאחר מכן, מתבלים את הצלי במלח ופלפל. אתה יכול גם להוסיף תבלינים אחרים, כגון שום, בצל ועשבי תיבול. משפשפים את התבלינים לתוך הצלי. לבסוף מברישים את הצלי בשמן זית. זה יעזור לשמור על הצלי לח וטעים.

חימום מראש של התנור

לאחר הכנת הצלי, תצטרך לחמם את התנור. הטמפרטורה שבה אתה משתמש תהיה תלויה בסוג הצלי שאתה מבשל. לצלי בינוני-רייר, מחממים את התנור ל-350°F (177°C). לצלייה בינונית, מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). לצלייה עשויה היטב, מחממים את התנור ל-400 מעלות צלזיוס (204 מעלות צלזיוס).

צולים את הבקר

לאחר שהתנור מחומם מראש, מניחים את הצלי בתבנית צלייה. מכניסים את התבנית לתנור וצולים את בשר הבקר במשך 20 דקות לכל קילו. לדוגמה, אם אתם צולים צלי במשקל 4 קילו, צלו אותו במשך 80 דקות. לאחר שהצלי התבשל במשך הזמן המוקצב, הוציאו אותו מהתנור ותן לו לנוח 10 דקות לפני החיתוך. זה יעזור לצלי לשמור על המיצים שלו.

הגשת הרוסטביף

לאחר שהצלי נח, הוא מוכן להגשה. פורסים את הצלי לפרוסות דקות ומגישים לצדדים האהובים עליכם. רוסטביף טעים מוגש עם פירה, ירקות צלויים או סלט. צליית בקר בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה ומלאת טעם. עם המרכיבים הנכונים וקצת זמן, תוכלו ליצור רוסטביף טעים שהמשפחה שלכם תאהב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן