דף הבית » כמה זמן בתנור » איך להכין חצילים בתנור

איך להכין חצילים בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך להכין חצילים בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה אתה צריך כדי להכין חצילים בתנור

הכנת חצילים בתנור היא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהירק הרב-תכליתי הזה. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים בסיסיים וכמה כלי בישול המתאימים לתנור. הנה מה שתצטרך:

  • חציל
  • שמן זית
  • מלח ופלפל לפי הטעם
  • אבקת שום
  • עשבי התיבול והתבלינים האהובים עליך
  • תבנית אפייה מתאימה לתנור

איך מכינים את החציל

לפני שתוכלו לאפות את החציל שלכם, תצטרכו להכין אותו. מתחילים בשטיפת החציל ובניתוק הגבעול. פורסים את החציל לפרוסות בעובי 1/2 אינץ'.

מברשת עם שמן זית

לאחר שהחציל פרוס, מברישים כל פרוסה בשמן זית. זה יעזור לחציל להיות יפה ופריך בתנור.

תיבול החציל

לאחר הברשת החציל בשמן זית, זה הזמן לתבל אותו. פזרו מלח, פלפל, אבקת שום וכל עשב ותבלינים אחרים שאתם אוהבים על פרוסות החציל.

אפיית החציל

לאחר שהחציל מוכן ומתובל, הגיע הזמן לאפות אותו. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס ומרפדים תבנית בנייר אפייה. מניחים את פרוסות החציל על תבנית האפייה ואופים 20 דקות.

הגשת החציל

לאחר האפייה של החציל, הגיע הזמן להגיש אותו. מגישים את החציל כתוספת או כמנה עיקרית. אתה יכול גם להוסיף את הרוטב או הגבינה האהובים עליך.

שאלות ותשובות

מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן חצילים?

הדרך הטובה ביותר לאחסן חצילים היא במקרר. עוטפים את החציל בניילון נצמד או מניחים אותו בכלי אטום. זה אמור להישמר עד שבוע.

האם אפשר להקפיא חצילים?

כן, אתה יכול להקפיא חצילים. פורסים את החציל לפרוסות בעובי 1/2 אינץ' ומניחים אותן על תבנית אפייה. מניחים את תבנית האפייה במקפיא למשך כשעה. לאחר שפרוסות החציל הוקפאו, מעבירים אותם לכלי אטום או לשקית מקפיא ומאחסנים במקפיא עד 6 חודשים.

האם אפשר להשתמש בתבלינים אחרים על החציל?

כן, אפשר להשתמש בתבלינים אחרים על החציל. נסה להוסיף מעט כמון, פפריקה או אבקת צ'ילי לבעיטה פיקנטית. אתה יכול גם להוסיף קצת גבינת פרמזן לטעם גבינתי. תהיו יצירתיים והתנסו עם תבלינים שונים כדי למצוא את השילוב המועדף עליכם. הכנת חצילים בתנור היא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהירק הרב-תכליתי הזה. עם רק כמה מרכיבים בסיסיים וכמה כלי בישול המתאימים לתנור, אתה יכול להכין מנת חצילים טעימה תוך זמן קצר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן