דף הבית » כל כמה זמן » תרגיל: כמה זמן בכל יום?

תרגיל: כמה זמן בכל יום?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

תרגיל: כמה זמן בכל יום?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

היתרונות של פעילות גופנית

פעילות גופנית היא חלק חשוב מאורח חיים בריא. זה יכול לעזור להפחית את הסיכון למחלות כרוניות, לשפר את הבריאות הנפשית, ואפילו לעזור לשפר את מצב הרוח שלך. פעילות גופנית סדירה יכולה גם לעזור לשפר את הכושר הגופני שלך, מה שעלול להוביל להגברת רמות האנרגיה ולשיפור הביצועים בפעילות גופנית. היתרונות של פעילות גופנית הם רבים, ולכמות הזמן שאתה מקדיש לה בכל יום יכולה להיות השפעה רבה על שלך בריאות ורווחה כללית. אבל כמה זמן כדאי להקדיש לפעילות גופנית בכל יום?

כמה זמן כדאי להתאמן בכל יום?

משך הזמן שאתה צריך להקדיש לפעילות גופנית בכל יום תלוי ביעדים האישיים ובאורח החיים שלך. באופן כללי, איגוד הלב האמריקאי ממליץ למבוגרים לפחות 150 דקות של פעילות אירובית בעצימות בינונית או 75 דקות של פעילות אירובית בעצימות נמרצת בכל שבוע. ניתן לחלק את זה ל-30 דקות של פעילות גופנית חמישה ימים בשבוע, או 20 דקות של פעילות גופנית שלושה ימים בשבוע. אם אתם מחפשים לרדת במשקל, המכללה האמריקאית לרפואת ספורט ממליצה להתאמן לפחות 250 דקות בשבוע . ניתן לחלק את זה ל-50 דקות של פעילות גופנית חמישה ימים בשבוע, או 35 דקות של פעילות גופנית שלושה ימים בשבוע.

היתרונות של אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה (HIIT)

אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה (HIIT) הוא סוג של פעילות גופנית הכוללת התפרצויות קצרות של פעילות אינטנסיבית ולאחריהן תקופות קצרות של מנוחה. HIIT יכול להיות דרך יעילה להיכנס לאימון תוך פרק זמן קצר, והוא יכול גם לעזור לשפר את רמת הכושר הכללית שלך. מחקרים הראו ש-HIIT יכול להיות דרך יעילה לשרוף קלוריות ולשפר את בריאות הלב וכלי הדם. זה יכול גם לעזור לשפר את הסיבולת והכוח השרירי שלך.

טיפים להפיכת פעילות גופנית לחלק מהשגרה היומית שלך

להפוך פעילות גופנית לחלק משגרת היומיום שלך יכול להיות קשה, אבל יש כמה טיפים שיכולים לעזור. ראשית, הגדר לעצמך יעדים ריאליים וודא שיש לך תוכנית כיצד תגיע אליהם. שנית, מצא פעילות שאתה נהנה ממנה והפוך אותה לחלק מהשגרה שלך. זה יכול להיות כל דבר, מריצה ליוגה ועד לעיסוק בספורט. שלישית, הקדישו זמן מסוים בכל יום לפעילות גופנית. זה יכול להיות בבוקר לפני העבודה, במהלך הפסקת הצהריים שלך, או בערב אחרי ארוחת הערב. לבסוף, הקפד לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולתגמל את עצמך על השגת היעדים שלך. זה יעזור לך לשמור על מוטיבציה ועל המסלול.

השוואה מהירה

פעילות זמן מומלץ
פעילות אירובית בעצימות בינונית 150 דקות בשבוע
פעילות אירובית בעצימות נמרצת 75 דקות בשבוע
ירידה במשקל 250 דקות בשבוע
אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה (HIIT) משתנה

סיכום

פעילות גופנית היא חלק חשוב מאורח חיים בריא, ולמשך הזמן שאתה מקדיש לה בכל יום יכול להיות השפעה רבה על הבריאות והרווחה הכללית שלך. איגוד הלב האמריקני ממליץ למבוגרים לקבל לפחות 150 דקות של פעילות אירובית בעצימות בינונית או 75 דקות של פעילות אירובית בעצימות נמרצת בכל שבוע. אם אתה מחפש לרדת במשקל, המכללה האמריקאית לרפואת ספורט ממליץ לך להתאמן לפחות 250 דקות בשבוע. אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה (HIIT) יכול להיות דרך יעילה להיכנס לאימון תוך פרק זמן קצר , וזה גם יכול לעזור לשפר את רמת הכושר הכללית שלך. להפוך את הפעילות הגופנית לחלק משגרת היומיום שלך יכול להיות קשה, אבל הצבת יעדים ריאליים, מציאת פעילות שאתה נהנה ממנה, קביעת זמן ספציפי בכל יום לפעילות גופנית ומעקב אחר ההתקדמות שלך יכול לעזור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן