דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות צריך להאכיל חתלתול מיין קון?

באיזו תדירות צריך להאכיל חתלתול מיין קון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות צריך להאכיל חתלתול מיין קון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה להאכיל חתלתול מיין קון

גורי מיין קון זקוקים לתזונה מאוזנת כדי להבטיח שהם יישארו בריאים. המזון הטוב ביותר עבור חתלתולים של מיין קון הוא מזון חתלתולים איכותי המותאם במיוחד עבור גורי חתולים. מזון חתלתולים מכיל חלבון ושומן גבוה יותר מאשר מזון לחתולים בוגרים, מה שעוזר לתמוך בצמיחה ובהתפתחות של חתלתול המיין קון שלך. בעת בחירת מזון לחתלתולים, חפש מזון שעשוי עם מרכיבים איכותיים ונטול חומרי מילוי ומלאכותיים רכיבים. זה צריך להיות גם נקי מתירס, חיטה וסויה, שעלולים להיות קשים לעיכול לחתולים.

כמה להאכיל חתלתול מיין קון

יש להאכיל גורי מיין קון שלוש עד ארבע פעמים ביום. יש להאכיל גורים במנה השווה לכשליש כוס מזון לגורי חתולים לארוחה. יש לחלק את הכמות הזו לשלוש או ארבע ארוחות לאורך היום. יש להאכיל חתלתולים עד שהם מלאים, אך לא להאכיל יתר על המידה. אם החתלתול שלך עדיין רעב לאחר האכילה, אתה יכול להציע לו עוד כמה אוכל. אם החתלתול שלך עדיין רעב לאחר מכן, אתה יכול להציע לו כמות קטנה של מזון רטוב.

מתי להאכיל חתלתול מיין קון

יש להאכיל גורי מיין קון באותה שעה בכל יום. זה עוזר לבסס שגרה ומבטיח שהחתלתול שלך מקבל את התזונה שהוא צריך. יש להאכיל חתלתולים בבוקר, בסביבות הצהריים, בערב ולפני השינה. אם אתה מאכיל את החתלתול שלך במזון רטוב, יש להגיש אותו בטמפרטורת החדר.

כיצד להעביר חתלתול מיין קון למזון חתולים בוגרים

כאשר חתלתול המיין קון שלך מגיע לגיל שישה חודשים, הגיע הזמן להעביר אותם למזון חתולים בוגרים. התחל על ידי ערבוב מזון החתלתולים עם מזון החתולים הבוגרים ביחס של 1:3. הגדל בהדרגה את כמות המזון לחתולים בוגרים והקטין את כמות המזון לחתלתולים עד שהחתלתול שלך אוכל רק מזון לחתולים בוגרים.

איך לדעת אם חתלתול מיין קון שלך מקבל מספיק לאכול

חתלתול המיין קון שלך צריך להיות בעל תיאבון בריא וצריך לאכול את כל הארוחות שלו. אם החתלתול שלך לא אוכל, זה יכול להיות סימן לבעיה בריאותית בסיסית. החתלתול שלך צריך להיות גם בעל משקל תקין. אתה אמור להיות מסוגל להרגיש את הצלעות שלהם אבל לא לראות אותם. אם החתלתול שלך סובל מעודף משקל, עליך להפחית את כמות המזון שהוא אוכל.

סיכום

גורי מיין קון צריכים להאכיל בתזונה מאוזנת כדי להבטיח שהם יישארו בריאים. יש להאכיל גורי חתולים שלוש עד ארבע פעמים ביום במנה השווה לכשליש כוס מזון לחתלתולים לארוחה. כאשר חתלתול המיין קון שלך מגיע לגיל שישה חודשים, הגיע הזמן להעביר אותם למזון חתולים בוגרים. אם החתלתול שלך לא אוכל, זה יכול להיות סימן לבעיה בריאותית בסיסית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן