דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות משלמים לביטוח לאומי?

באיזו תדירות משלמים לביטוח לאומי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות משלמים לביטוח לאומי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי הוא תוכנית פדרלית המספקת מקור הכנסה מובטח לגמלאים, נכים וניצולים של עובדים שנפטרו. הוא ממומן על ידי מיסי שכר שמשלמים עובדים ומעסיקים. גובה קצבאות הביטוח הלאומי שאתה מקבל מבוסס על הרווחים שלך במהלך חיי העבודה שלך.

באיזו תדירות משלמים לביטוח לאומי?

גובה מיסי הביטוח הלאומי שאתה משלם תלוי בהכנסה שלך. לשנת 2020 שיעור מס הביטוח הלאומי עומד על 12.4%, כאשר 6.2% משלמים על ידי העובד ו-6.2% על ידי המעסיק. מס זה משולם על כל השכר עד למקסימום של $137,700. כל שכר שהרוויח מעל סכום זה אינו חייב במסי ביטוח לאומי.

עצמאים

אם אתה עצמאי, אתה אחראי על מלוא מס ביטוח לאומי בסך 12.4%. זה ידוע כמס על עצמאים. אתה יכול לנכות מחצית מהמס על עצמאים ממס ההכנסה שלך.

רווח חברת האבטחה

גובה קצבאות הביטוח הלאומי שאתה מקבל מבוסס על הרווחים שלך במהלך חיי העבודה שלך. המוסד לביטוח לאומי משתמש בנוסחה כדי לחשב את הקצבאות שלך. נוסחה זו לוקחת בחשבון את הרווחים הממוצעים שלך במהלך חיי העבודה שלך ואת מספר השנים שעבדת.

מקסום את היתרונות שלך

אתה יכול למקסם את קצבאות הביטוח הלאומי שלך על ידי עבודה כמה שיותר שנים ולהרוויח כמה שיותר. ככל שתרוויח יותר, כך ההטבות שלך יהיו גבוהות יותר. כדאי גם לשקול לדחות את הפרישה כדי להגדיל את ההטבות. אם תדחה את פרישתך עד לאחר גיל הפרישה המלא שלך, ההטבות שלך יהיו גבוהות יותר.

דעה אישית

ביטוח לאומי הוא חלק קריטי בתכנון פרישה. חשוב להבין באיזו תדירות אתה צריך לשלם לביטוח הלאומי ומה אתה יכול לעשות כדי למקסם את ההטבות שלך. תשלום לביטוח לאומי הוא השקעה בעתיד שלך, וחשוב לוודא שאתה מנצל את מלוא היתרונות של התוכנית. למידע נוסף, תוכל לבקר ביוטיוב או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן