דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות כדאי לשקול את עצמך במהלך ההריון?

באיזו תדירות כדאי לשקול את עצמך במהלך ההריון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות כדאי לשקול את עצמך במהלך ההריון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מדוע חשוב לשקול את עצמך במהלך ההריון?

שקילה במהלך ההריון חשובה למעקב אחר בריאותך ובריאות תינוקך. זה יכול לעזור לך לעקוב אחר העלייה במשקל שלך ולהבטיח שאתה עולה בכמות הנכונה של משקל למבנה הגוף שלך. זה גם יכול לעזור לך לזהות בעיות בריאותיות פוטנציאליות שעלולות להתעורר במהלך ההריון שלך. עליה בכמות הנכונה של משקל במהלך ההריון חשובה הן לך והן לתינוקך. עלייה גדולה מדי במשקל עלולה להגביר את הסיכון לפתח סוכרת הריון, לחץ דם גבוה ובעיות בריאותיות אחרות. עלייה קטנה מדי במשקל עלולה להוביל לתינוק במשקל לידה נמוך, מה שעלול להגביר את הסיכון לבעיות בריאותיות עבור תינוקך.

באיזו תדירות כדאי לשקול את עצמך במהלך ההריון?

רוב ספקי שירותי הבריאות ממליצים לך לשקול את עצמך פעם בשבוע במהלך ההריון. זוהי הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר העלייה במשקל ולהבטיח שאתה עולה בכמות הנכונה של משקל. חשוב לשקול את עצמך באותה שעה בכל שבוע. זה יעזור להבטיח שקריאת המשקל שלך תהיה עקבית ומדויקת. חשוב גם לשקול את עצמך על אותו משקל בכל פעם. זה יעזור להבטיח שהקריאות שלך יהיו עקביות ומדויקות.

מה כדאי לך לחפש כששוקלים את עצמך?

כשאתה שוקל את עצמך במהלך ההריון, עליך לחפש שינויים פתאומיים או דרסטיים במשקל שלך. אם אתה מבחין בשינוי פתאומי או דרסטי במשקל שלך, עליך לפנות מיד לרופא שלך. כמו כן, עליך לחפש שינויים כלשהם במבנה הגוף שלך. אם אתה מבחין שהגוף שלך משנה צורה, עליך לפנות מיד לרופא שלך.

מהי עלייה בריאה במשקל במהלך ההריון?

עלייה בריאה במשקל במהלך ההריון שונה עבור כל אישה. בדרך כלל, נשים צריכות לשאוף לעלות בין 25 ל-35 פאונד במהלך ההריון. עם זאת, זה יכול להשתנות בהתאם למשקל שלך לפני ההריון ולמבנה הגוף שלך. ספק שירותי הבריאות שלך יכול לעזור לך לקבוע את כמות העלייה במשקל הנכונה עבורך. הם גם יכולים לעזור לך לעקוב אחר העלייה במשקל שלך ולהבטיח שאתה עולה בכמות הנכונה במשקל.

מה אתה צריך לעשות אם אתה לא עולה מספיק במשקל?

אם אתה לא עולה מספיק במשקל במהלך ההיריון שלך, עליך לפנות מיד לרופא שלך. הם יכולים לעזור לך לקבוע את הסיבה לירידה במשקל ולפתח תוכנית שתעזור לך להעלות את הכמות הנכונה של משקל. הרופא שלך עשוי להמליץ לך להגדיל את צריכת הקלוריות שלך או להוסיף עוד חטיפים בריאים לתזונה שלך. הם עשויים גם להמליץ לך לקחת ויטמין טרום לידתי או תוספי מזון אחרים כדי לעזור לך לעלות את הכמות הנכונה של משקל.

מה עליך לעשות אם אתה עולה יותר מדי במשקל?

אם אתה עולה יותר מדי במשקל במהלך ההיריון שלך, עליך לפנות מיד לרופא שלך. הם יכולים לעזור לך לקבוע את הסיבה לעלייה במשקל ולפתח תוכנית שתעזור לך להעלות את הכמות הנכונה של משקל. הרופא שלך עשוי להמליץ לך להפחית את צריכת הקלוריות שלך או לצמצם חטיפים לא בריאים. הם עשויים גם להמליץ לך להגביר את הפעילות הגופנית שלך או לבצע שינויים אחרים באורח החיים כדי לעזור לך להעלות את הכמות הנכונה של משקל.

סיכום

שקילה במהלך ההריון חשובה למעקב אחר בריאותך ובריאות תינוקך. רוב ספקי שירותי הבריאות ממליצים לך לשקול את עצמך פעם בשבוע במהלך ההריון. כשאתה שוקל את עצמך, עליך לחפש שינויים פתאומיים או דרסטיים במשקל שלך וכל שינוי בצורת הגוף שלך. עלייה בריאה במשקל במהלך ההריון שונה עבור כל אישה. ספק שירותי הבריאות שלך יכול לעזור לך לקבוע את כמות העלייה במשקל הנכונה עבורך ולעקוב אחר העלייה במשקל שלך. אם אתה לא עולה מספיק במשקל או עולה יותר מדי במשקל, הרופא שלך יכול לעזור לך לפתח תוכנית שתעזור לך לעלות את הכמות הנכונה של משקל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן