דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות כדאי למרוח קרם הגנה?

באיזו תדירות כדאי למרוח קרם הגנה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות כדאי למרוח קרם הגנה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו קרם הגנה?

קרם הגנה הוא מוצר הנמרח על העור כדי להגן עליו מפני קרני השמש האולטרה סגולות (UV). זה זמין בצורות רבות, כולל קרמים, קרמים, תרסיסים ומקלות. קרם הגנה פועל על ידי ספיגה, החזרה או פיזור של קרני UV שעלולות לגרום לכוויות שמש, סרטן העור והזדקנות מוקדמת של העור.

מדוע קרם הגנה חשוב?

קרם הגנה חשוב מכיוון שהוא עוזר להגן על העור שלך מההשפעות המזיקות של קרני ה-UV של השמש. קרניים אלו עלולות לגרום לכוויות שמש, סרטן העור והזדקנות מוקדמת של העור. קרם הגנה יכול גם לסייע בהגנה על העור מפני כוויות שמש, מה שעלול להגביר את הסיכון לסרטן העור.

באיזו תדירות כדאי למרוח קרם הגנה?

האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה ממליצה למרוח קרם הגנה כל שעתיים כשאתם בחוץ, ואחרי שחייה או הזעה. חשוב גם למרוח קרם הגנה לפני היציאה החוצה, גם בימים מעוננים.

מתי למרוח קרם הגנה

כדאי למרוח קרם הגנה לפני היציאה החוצה, גם בימים מעוננים. יש למרוח קרם הגנה 15 דקות לפני היציאה החוצה, ויש למרוח מחדש כל שעתיים. כמו כן יש למרוח מחדש לאחר שחייה או הזעה.

כמה קרם הגנה למרוח

אתה צריך להשתמש מספיק קרם הגנה כדי לכסות את כל העור החשוף. האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה ממליצה להשתמש בכמות של קרם הגנה השווה לכוס זריקה מלאה. כמות זו צריכה להספיק לכיסוי הפנים, הצוואר, האוזניים וכל עור חשוף אחר.

סוגי קרם הגנה

ישנם שני סוגים של קרם הגנה: כימי ופיזי. מסנני קרינה כימיים מכילים מרכיבים שסופגים קרני UV, בעוד שמסנני קרינה פיזיים מכילים מרכיבים המשקפים או מפזרים קרני UV. שני סוגי קרם ההגנה יעילים בהגנה על העור מפני קרני ה-UV של השמש.

קרם הגנה לילדים

חשוב במיוחד להשתמש בקרם הגנה לילדים, שכן העור שלהם רגיש יותר לקרני ה-UV של השמש. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה לילדים מעל גיל חצי שנה להשתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30. חשוב גם להקפיד שילדים ילבשו ביגוד מגן, כמו כובעים וחולצות ארוכות, כשהם בחוץ. .קרם הגנה הוא חלק חשוב בכל שגרת טיפוח העור. חשוב למרוח קרם הגנה לפני היציאה החוצה, גם בימים מעוננים, ולמרוח שוב כל שעתיים. כמו כן, חשוב להשתמש במספיק קרם הגנה לכיסוי כל העור החשוף, ולהשתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30 בילדים מעל גיל שישה חודשים. על ידי הקפדה על הנחיות אלו, תוכל לסייע בהגנה על העור שלך מקרני ה-UV המזיקות של השמש. למידע נוסף על קרם הגנה וטיפוח העור, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן