דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות כדאי למרוח קרם הגנה?

באיזו תדירות כדאי למרוח קרם הגנה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות כדאי למרוח קרם הגנה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו קרם הגנה?

קרם הגנה הוא תחליב, ספריי, ג'ל או מוצר מקומי אחר הסופג או מחזיר חלק מקרינת השמש האולטרה סגולה (UV) על העור החשוף לאור השמש ובכך מסייע בהגנה מפני כוויות שמש. מסנני קרינה משמשים בשילוב עם ביגוד מגן, כובעים ומשקפי שמש, ויש להשתמש בהם בכל פעם שנחשפים לשמש.

באיזו תדירות כדאי למרוח קרם הגנה?

האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה ממליצה לכולם ללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות בכל יום, גם בימים מעוננים, ולמרוח אותו מחדש כל שעתיים. חשוב במיוחד למרוח קרם הגנה כאשר מבלים בחוץ, שכן קרני UV עדיין יכולות לחדור לעננים ולגרום לכוויות שמש.

מתי למרוח קרם הגנה

חשוב למרוח קרם הגנה לפני היציאה החוצה, שכן לוקח כ-15 דקות לקרם ההגנה להיקשר לעור ולהתחיל להגן עליו מקרני ה-UV של השמש. יש למרוח קרם הגנה בנדיבות ובאופן אחיד על כל העור החשוף, כולל הפנים, הצוואר, האוזניים והידיים.

כמה קרם הגנה למרוח

האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה ממליצה להשתמש באונקיה (בערך כוס זריקה מלאה) של קרם הגנה כדי לכסות את כל הגוף. יש למרוח כמות זו מחדש כל שעתיים, או לעתים קרובות יותר אם אתה שוחה או מזיע.

סוגי קרם הגנה

ישנם שני סוגים של קרם הגנה: כימי ופיזי. מסנני קרינה כימיים מכילים מרכיבים הסופגים קרני UV, בעוד שמסנני קרינה פיזיים מכילים מרכיבים המשקפים קרני UV. שני סוגי קרם ההגנה יעילים בהגנה על העור מפני קרני ה-UV המזיקות של השמש.

סיכום

קרם הגנה הוא חלק חשוב בכל תוכנית הגנה מהשמש. חשוב למרוח כל יום קרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות, גם בימים מעוננים, ולמרוח מחדש כל שעתיים. כמו כן, חשוב לבחור את סוג קרם ההגנה המתאים לסוג העור שלך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן