דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות יש להחליף בלמים?

באיזו תדירות יש להחליף בלמים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות יש להחליף בלמים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה הם בלמים?

בלמים הם חלק חיוני בכל רכב, ומאפשרים לך להאט ולעצור בבטחה. הם מורכבים ממספר רכיבים, כולל רפידות בלם, רוטורים וקליפרים. רפידות הבלמים הן החלק שבעצם יוצר מגע עם הרוטורים כדי להאט את מהירות הרכב. הרוטורים הם דיסקים המתכתיים שרפידות הבלמים לוחצות עליהם כדי להאט את מהירות הרכב. הקליפרים הם החלק שמחזיק את רפידות הבלמים במקומן ומפעיל לחץ על הרוטורים בעת הפעלת הבלמים.

באיזו תדירות יש להחליף בלמים?

כלל האצבע הכללי הוא שיש להחליף את הבלמים כל 50,000 מיילים. עם זאת, זה יכול להשתנות בהתאם לסוג הרכב שברשותך ותדירות השימוש שלך בבלמים. אם אתה נוסע בתנועת עצור וסע או בכבישים הרריים, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הבלמים לעתים קרובות יותר. כמו כן, חשוב לשים לב לסימנים לכך שצריך להחליף את הבלמים, כמו רעשי חריקות או שחיקה בעת הפעלת הבלמים, או תחושת פעימות או רטט בעת לחיצה על דוושת הבלמים.

סימנים שהגיע הזמן להחליף את הבלמים

אם אתה מבחין באחד מהסימנים הבאים, הגיע הזמן להחליף את הבלמים שלך:

  • רעשי צווחה או שחיקה בעת הפעלת הבלמים
  • תחושה של פעימה או רטט בעת לחיצה על דוושת הבלם
  • ירידה בכוח הבלימה
  • רפידות בלמים שחוקים או סדוקים

עלות החלפת בלמים

עלות החלפת הבלמים יכולה להשתנות בהתאם לסוג הרכב שברשותך ולחלקים שיש להחליף. בדרך כלל, אתה יכול לצפות לשלם בין $200 ל-$400 עבור עבודת בלם מלאה. זה כולל את עלות החלקים, העבודה וכל שירות נוסף כגון חידוש הרוטורים.

החלפת בלמים עשה זאת בעצמך

אם אתה מרגיש בנוח לעבוד על הרכב שלך, ייתכן שתוכל להחליף את הבלמים שלך בעצמך. עם זאת, חשוב לציין שהחלפת בלמים היא עבודה מורכבת ויש לנסות רק על ידי מכונאים מנוסים. אם אינך בטוח כיצד להחליף את הבלמים שלך, עדיף להשאיר זאת למקצוענים. לסיכום, יש להחליף את הבלמים כל 50,000 ק"מ, אך זה יכול להשתנות בהתאם לסוג הרכב שברשותך ותדירות השימוש שלך בַּלָמִים. חשוב לשים לב לסימנים לכך שצריך להחליף את הבלמים, כמו רעשי חריקות או שחיקה בעת הפעלת הבלמים, או תחושת פעימות או רטט בעת לחיצה על דוושת הבלמים. עלות החלפת הבלמים עשויה להשתנות, אך אתה יכול לצפות לשלם בין 200 ל-400 דולר עבור עבודת בלמים מלאה. אם נוח לכם לעבוד על הרכב שלכם, אולי תוכלו להחליף את הבלמים בעצמכם, אך עדיף להשאיר זאת לאנשי המקצוע אם אינכם בטוחים כיצד לעשות זאת. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן