דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות יש לבדוק בלמים?

באיזו תדירות יש לבדוק בלמים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות יש לבדוק בלמים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה הם בלמים?

בלמים הם חלק חיוני בכל רכב. הם אחראים להאט ולעצירת הרכב בעת הצורך. בלמים מורכבים ממספר רכיבים שונים, כולל רפידות בלם, רוטורים, קליפרים ונוזל בלמים. רפידות הבלמים הן החלק של הבלמים שיוצרים למעשה מגע עם הרוטורים ומאטים את הרכב. הרוטורים הם הדיסקים שאליהם לוחצים רפידות הבלמים כדי להאט את מהירות הרכב. הקליפרים הם החלק של הבלמים שמחזיק את רפידות הבלמים במקומן. נוזל הבלמים הוא נוזל הידראולי המשמש להעברת הכוח מדוושת הבלמים אל הבלמים.

באיזו תדירות יש לבדוק בלמים?

חשוב לבדוק באופן קבוע את הבלמים שלך כדי לוודא שהם תקינים. תדירות בדיקות הבלמים תהיה תלויה בסוג הרכב שברשותך ובתדירות השימוש בו. בדרך כלל, מומלץ לבדוק את הבלמים לפחות פעם בשנה, או כל 10,000 מייל, המוקדם מביניהם. אם אתה נוהג בתנאים קיצוניים יותר, כמו בשטח הררי או בכבישים רטובים, אז אתה צריך לבדוק את הבלמים לעתים קרובות יותר.

מה צריך לבדוק כשבודקים בלמים

בעת בדיקת הבלמים שלך, עליך לחפש סימני בלאי או נזק. זה כולל בדיקת שחיקה של רפידות הבלמים, בדיקת הרוטורים לבלאי או נזק, ובדיקת הקליפרים לאיתור סימני נזק. כדאי גם לבדוק את מפלס נוזל הבלמים ולוודא שהוא ברמה הנכונה. אם נוזל הבלמים נמוך, אז זה יכול להעיד על דליפה במערכת.

השוואה מהירה

מַצָב תדירות
תנאי נהיגה רגילים פעם בשנה או כל 10,000 מיילים
תנאי נהיגה קיצוניים לעתים קרובות יותר

כמו כן, חשוב לבדוק את הבלמים לאיתור סימני קורוזיה או חלודה. קורוזיה או חלודה עלולים לגרום לבלמים להיות פחות יעילים ואף לגרום להם לכישלון. אם אתה מבחין בסימנים כלשהם של קורוזיה או חלודה, אז אתה צריך לבדוק את הבלמים על ידי איש מקצוע.

סיכום

בלמים הם חלק חשוב בכל רכב ויש לבדוק אותם באופן קבוע כדי לוודא שהם תקינים. מומלץ לבדוק את הבלמים לפחות פעם בשנה, או כל 10,000 מיילים, המוקדם מביניהם. אם אתה נוהג בתנאים קיצוניים יותר, אז אתה צריך לבדוק את הבלמים לעתים קרובות יותר. בעת בדיקת הבלמים שלך, עליך לחפש סימני בלאי או נזק ולבדוק את מפלס נוזל הבלמים. אם אתה מבחין בסימנים כלשהם של קורוזיה או חלודה, אז אתה צריך לבדוק את הבלמים על ידי איש מקצוע. כדי ללמוד עוד על בלמים וכיצד לתחזק אותם כראוי, בדוק את הסרטון הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן