דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות יש להאכיל תינוק שזה עתה נולד?

באיזו תדירות יש להאכיל תינוק שזה עתה נולד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות יש להאכיל תינוק שזה עתה נולד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מבוא

לידת תינוק שזה עתה נולד הוא אירוע משמח, אבל זה גם יכול להיות קצת מכריע. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת טיפול ביילוד הוא באיזו תדירות להאכיל אותו. חשוב להבין את היסודות של האכלה של יילודים וליצור תוכנית האכלה שתתאים לך ולתינוק שלך.

באיזו תדירות יש להאכיל תינוק שזה עתה נולד?

האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) ממליצה להאכיל יילודים לפי דרישה, כלומר בכל פעם שהם מראים סימני רעב. ילודים ניזונים בדרך כלל 8 עד 12 פעמים בפרק זמן של 24 שעות בשבועות הראשונים לחייהם. חשוב לציין שלילודים אין סדר יום האכלה קבוע כמו לתינוקות גדולים וילדים. הם לא אוכלים בלוח זמנים קבוע, אלא כשהם רעבים. משמעות הדבר היא כי ייתכן שיהיה עליך להאכיל את תינוקך לעתים קרובות יותר מאשר כל 3 או 4 שעות.

מה כדאי לקחת בחשבון בעת יצירת לוח זמנים להאכלה

בעת יצירת לוח זמנים להאכלה עבור היילוד שלך, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, חשוב לשים לב לאותות הרעב של תינוקך. אלה יכולים לכלול השתרשות, מציצת ידיים או השמעת רעשים. חשוב גם לשים לב כמה התינוק שלך אוכל. ילודים אוכלים בדרך כלל בין 2 ל-3 אונקיות של פורמולה או חלב אם בכל האכלה. אם התינוק שלך אוכל יותר מזה באופן עקבי, זה עשוי להיות סימן שצריך להאכיל אותו בתדירות גבוהה יותר. לבסוף, חשוב לשים לב לדפוסי השינה של תינוקך. ילודים ישנים בדרך כלל 16 עד 18 שעות ביום, וחשוב לוודא שהם מקבלים מספיק מנוחה. אם התינוק שלך ישן מתיחות ארוכות יותר בלילה, זה עשוי להיות סימן לכך שהוא מוכן להתחיל לאכול בתדירות נמוכה יותר במהלך היום.

טיפים להאכלת יילוד

בעת האכלה של יילוד, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, חשוב לוודא שהתינוק שלך נמצא במצב נוח. זה יכול לעזור להם להירגע ולהקל עליהם לאכול. חשוב גם לשים לב לרמזים של תינוקך. אם הם לא מעוניינים לאכול, זה יכול להיות סימן שהם לא רעבים או שהם עייפים. במקרה זה, עדיף להמתין מספר דקות ולנסות שוב. לבסוף, חשוב לשים לב למשקל של תינוקך. אם התינוק שלך עולה במשקל מהר מדי או לאט מדי, זה עשוי להיות סימן שהוא לא מקבל מספיק לאכול. במקרה זה, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לוודא שהתינוק שלך מקבל את התזונה שהוא צריך.

שאלות ותשובות

ש: באיזו תדירות עלי להאכיל את היילוד שלי?

ת: האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה להאכיל יילודים לפי דרישה, כלומר בכל פעם שהם מראים סימני רעב. ילודים ניזונים בדרך כלל 8 עד 12 פעמים בפרק זמן של 24 שעות בשבועות הראשונים לחייהם.

ש: מה עליי לקחת בחשבון כשיוצרים לוח זמנים להאכלה ליילוד שלי?

ת: בעת יצירת לוח הזמנים של האכלה לרך הנולד, חשוב לשים לב לאותות הרעב של תינוקך, כמה הוא אוכל ודפוסי השינה שלו.

ש: אילו טיפים עלי לזכור בעת האכלת יילוד?

ת: כשמאכילים יילוד, חשוב לוודא שהוא במצב נוח, לשים לב לרמזים שלו ולשים לב למשקל שלו.

סיכום

האכלת יילוד יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך חשוב להבין את היסודות של האכלה של יילודים וליצור לוח הזנת האכלה שיתאים לך ולתינוק שלך. חשוב לשים לב לאותות הרעב של תינוקך, כמה הוא אוכל ודפוסי השינה שלו. כמו כן, חשוב לוודא שהתינוק במצב נוח ולשים לב למשקלו. עם קצת ידע וסבלנות, תוכל ליצור לוח הזנה להאכלה שיתאים לך ולתינוק שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן