דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות אתה מחסן כלב?

באיזו תדירות אתה מחסן כלב?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. באיזו תדירות אתה מחסן כלב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אילו חיסונים זמינים לכלבים?

חיסונים הם חלק חשוב בשמירה על בריאות הכלב שלך. חיסונים עוזרים להגן על הכלב שלך מפני מגוון רחב של מחלות, כולל כלבת, מחלת החתול, פרבו וירוס ודלקת כבד. חיסונים זמינים הן בהזרקה והן בצורות דרך הפה. הווטרינר שלך יכול לעזור לך לקבוע איזה סוג של חיסון הוא הטוב ביותר עבור הכלב שלך.

באיזו תדירות כדאי לחסן את הכלב שלך?

תדירות החיסונים עבור הכלב שלך תהיה תלויה בגילו, אורח חייו ומצבו הבריאותי. ככלל, יש לחסן גורים כל שלושה עד ארבעה שבועות עד לגיל 16 שבועות. לאחר מכן, הם צריכים לקבל זריקות דחף כל שנה עד שלוש שנים. כלבים בוגרים צריכים לקבל זריקות דחף כל שנה עד שלוש שנים, בהתאם לאורח חייהם ומצבם הבריאותי.

חיסונים לגורים

גורים צריכים לקבל סדרת חיסונים החל מגיל שישה עד שמונה שבועות. סדרה זו צריכה לכלול את חיסוני הליבה, כגון כלבת, מחלת המחלה, וירוס פרבו והפטיטיס. הווטרינר שלך עשוי גם להמליץ על חיסונים נוספים, כגון לפטוספירוזיס, bordetella ומחלת ליים.

חיסונים לכלבים בוגרים

כלבים בוגרים צריכים לקבל זריקות דחף כל שנה עד שלוש שנים, בהתאם לאורח חייהם ומצבם הבריאותי. יש לתת את חיסוני הליבה, כגון כלבת, מחלת המחלה, וירוס הפרבו והפטיטיס, כל שנה עד שלוש שנים. הווטרינר שלך עשוי גם להמליץ על חיסונים נוספים, כגון לפטוספירוזיס, bordetella ומחלת ליים.

חיסונים לכלבים מבוגרים

כלבים מבוגרים צריכים לקבל זריקות דחף כל שנה עד שלוש שנים, בהתאם לאורח חייהם ולמצב הבריאות שלהם. יש לתת את חיסוני הליבה, כגון כלבת, מחלת המחלה, וירוס הפרבו והפטיטיס, כל שנה עד שלוש שנים. הווטרינר שלך עשוי גם להמליץ על חיסונים נוספים, כגון לפטוספירוזיס, bordetella ומחלת ליים.

חיסונים לכלבים עם מצבים בריאותיים כרוניים

כלבים עם מצבים בריאותיים כרוניים עשויים להצטרך להתחסן בתדירות גבוהה יותר. הווטרינר שלך יכול לעזור לך לקבוע את לוח החיסון הטוב ביותר עבור הכלב שלך.

מהם היתרונות של חיסון הכלב שלך?

חיסון הכלב שלך יכול לעזור להגן עליו מפני מגוון מחלות. חיסונים יכולים לעזור להפחית את הסיכון של הכלב שלך לחלות במחלה קשה, כגון כלבת, מחלת החתול, פרבו וירוס וצהבת. חיסונים יכולים גם לעזור להפחית את התפשטותן של מחלות אלו לבעלי חיים ואנשים אחרים.

השוואה מהירה

גיל תדירות
גורים כל 3-4 שבועות עד גיל 16 שבועות
כלבים בוגרים כל 1-3 שנים
כלבים בכירים כל 1-3 שנים
כלבים עם מצבים בריאותיים כרוניים משתנה

חיסון הכלב שלך הוא חלק חשוב בשמירה על בריאותם. חיסונים יכולים לעזור להגן על הכלב שלך ממגוון מחלות ויכולים לעזור להפחית את התפשטות המחלות הללו לבעלי חיים ולאנשים אחרים. שוחח עם הווטרינר שלך על לוח החיסון הטוב ביותר עבור הכלב שלך. למידע נוסף, צפהבסרטון זה על התדירות שבה עליך לחסן את הכלב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן